![]() |
WAT is je (Levens)PASSIE???
Om ut iets makkelijker te maken...
Om je passie te kunnen volgen, moet je um eerst herkennen. De volgende gebruiksaanwijzing zou je moeten helpen je passie te herkennen: 1. Je PASSIE zet je in vuur en vlam. 2. Je PASSIE doet tijd verdwijnen. (vijf uur wordt vijf minuten) 3. Je PASSIE neemt veel van je wakende gedachten in beslag 4. Je PASSIE brengt je in actie; je kunt niet stilzitten. 5. Je PASSIE is iets waar je altijd tijd voor kunt vinden. http://images.animfactory.com/tour/images/biz_happy.jpg |
liefde
|
M'n passie is m'n ponie, het uit zoeken wat mensen bezield om zo narrowminded te zijn *dat kan ook een tik zijn :S* En continu bezig zijn met vernieuwen
*beetje vaag* |
Muziek :)
|
fun :D
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
muziek, liefde, tekenen, happy gedoe
|
cliché maar waar liefde
En voor de rest tekenen en films. |
Skaten
Muziek Gamen |
liefde, muziek, tekenen, zingen, sporten ;)
|
Muziek!
|
Muziek. (dansen, dansen,dansen, dansen! :D)
|
Muziek!
|
Neuken
|
Neuken is overrated :D Ik meen t serieus, maargoed evengoed een fijne bezigheid...maar een passie? nah..
|
liefde & muziek & dansen & toneelspelen
|
Muziek, liefde... en om maar ff uniek te zijn: warhammer.
|
Citaat:
|
Muziekjes, lieve mannetjes en vage toneelstukken.
|
Muziek:
- zet me in vuur en vlam (vooral tijdens concerten) - doet zeker tijd verdwijnen (waarom is die ene cd altijd zo snel afgelopen?) - tja, denk er wel veel aan; maar ook andersom; tijdens het luisteren draaien mijn hersenen op volle toeren (kraak-kraak) - bij goede muziek kan ik zeker niet stil zitten! - en ik kan er altijd tijd voor vinden (discmannetje, batterijtjes, cd'tje, koptelefoon, en klaar!) :) |
Liefde.
Inderdaad cliche, maar als ik die 5 puntem lees is dat het enige wat in de buurt komt. |
meisjes (en later vrouwen)
|
muziek :)
ik leeeeef op muziek :) geloof je het niet? kom maar kijken :p |
Constante conversatie
met mijzelf en later geluk brengen onder allen! |
Foto's :| :):)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
omdat je zo mooi bent, zal ik stoppen je te forumstalken :o |
-Muziek
-Dansen (ballet) |
Mijn passie is dansen. Ik doe het heel graag. Het is mijn uitlaatklep en mijn ontspanning. Ik kan er ontzettend veel van mezelf in kwijt, en wil er ook zeker tijd voor vrijmaken.
|
Liefde (oh de cliché, iig de gedachte eraan)
Muziek (ik net pas de jaren 60 herontdekt... *smelt*) Dansen (Oh daar krijg ik GEEN genoeg van... btw: origineel ben ik) Hockey (klinkt stom maar in een wedstrijd ga ik er helemaal in op) |
over het algemeen genieten (van muziek, van feesten, van de dingen die me dierbaar zijn.. ''let the good times last forever'')
|
Muziek.
|
er zijn drie dingen die dat allemaal met mij doen... of eigenlijk 4...
als eerste liefde absoluut maar daarnaast hebben muziek, paardrijden en genieten van de natuur ook deze uitwerkingen bij mij... |
liefde schmiefde
|
La Musica
|
prachtige paarse piemels
|
Strafrecht.
|
Citaat:
bij mij: liefde want ik ben nu eenmaal een sentimentele taart muziek/dansen buikdansen (laatste nieuwe passie :D) |
Citaat:
|
tekenen schilderen en hiphop
|
Citaat:
|
tekenen
liefde lol muziek |
drum&bass :]
tekenen skaten |
muziek, liefde, tekenen, basketbal...
|
Muziek.
|
Kunst
Muziek Liefde Schoonheid Allemaal aan elkaar gelinkt natuurlijk. |
Mijn passie:
Mijn paardjes. Lekker alleen met je paard het bos in. Lekker laten rennen en frisse neus halen. :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:01. |