![]() |
[winxp] Niks uit startmenu deleten
Ik zit met een vreemd probleem, ik kan niks uit m'n startmenu verwijderen :?
Ik kan gewoon de rechtermuisknop niet gebruiken, opnieuw opstarten werkt niet.. Snap er echt geen reet van, ik heb "use personalized menu" al aan en uit gezegd, maar ook geen effect verder :s Ik gebruik dus winXP |
Daar heb ik ook wel eens last van, je moet dan het startmenu gewoon anders bewerken:
C:\Documents and Settings\*USERNAME*\Menu Start waarbij username dan de naam is waarmee je bent ingelogged. |
Citaat:
|
Citaat:
vaag! |
screenie?
|
en in properties kan ik heel wat dingetjes verwijderen
kan ook via je conf |
Citaat:
dan zie je hetzelfde :s |
welk icoontje wil je weg hebben dan???
er zitten een aantal dingen in die niet weg te halen zijn.... |
kijk ipv jou gebruikersnaam bij "all users" en dan StartMenu in de verkenner.
|
Citaat:
|
ook niet in program files :eek:
|
Citaat:
|
zit jij op een netwerk of gewoon thuis????
welk os gebruik je?? anders hebben ze mischien een script beveiligd of een poll editor ingesteld.... en dan is het moeilijk om dat ongedaan te krijgen (n) |
Citaat:
|
je bedoelt bijvoorbeeld deze computer in je startmenu etc?
dan ga je naar je taakbalk-->eigenschappen-->dan 2e tablad (menu start volgens mij) en dan aanpassen daar staan alle functies die in je menu start staan.. daar kan je ze aanpassen en uitschakelen.. jah sorry dat ik zo onvoledig ben amar ik ben nu bij een vriend en die draait 98.. als je er niet uit komt zeg het dan even maak ik even screenshots. |
het gaat erom dat ik _nergens_ m'n rechtermuisknop kan gebruiken, niet alleen een paar onderdelen
|
Citaat:
|
Citaat:
zoui wel moeten kunnen iig |
dat week niet kben niet thuis mah volgens mij niety.. wouk laatst ook ene keer proberen..
moet allemaal via document en settings-->USER-->buraublad de dingen die niet in program files straabn kan je verwijderen zoals ik beschreef in de reply hierboven |
"Enable dragging and dropping" stond niet aangevikt,
hoe het komt weet ik niet, maar dat was het probleem.. |
waar vink je dat aan/uit?
|
Citaat:
eigenschappen --> menu start --> aanpassen --> 'enable drag-and-drop' of 'slepen-en-neerzetten inschakelen' |
Bij mij werkt rechtermuis knop wel gewoon in xp
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:46. |