![]() |
stelling: wordt kussen beter?
Hiermee bedoel ik dus:
je hebt een tijdje een vriend(in) en je hebt dus al vaak gekust, wordt het beter, blijft het hetzelfde of wordt het juist 'slechter' door verveling ofzo? Wil hier wel wat meningen over horen.. zal mn eigen mening voor later bewaren. :p |
Het wordt beter. Ik ben geen natuurtalent.
|
Hm... *denkt na* Met een jongen met wie ik vaker gezoend heb, wordt het steeds beter ja. In verkering... hm.... tja. Niet lang genoeg meegemaakt. Na 3 maand was het iig nog niet slechter geworden :D
|
wordt beter, je kunt iemand namelijk ook jou manier van kussen opdringen (klinkt dom) door zelf hem of haar een bepaalde richting in te duwen
|
dat is geen stelling, dat is een vraag
|
Ik hoop voor haar dat ze beter wordt.
|
niet mee eens, niet mee oneens.
Het ligt aan de persoon zelf of ie t stug vol blijft houden of meedoet |
Je went aan elkaar en leert wat je lekker vindt.
In mijn geval wordt het steeds beter en sensueler! (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
De eerste keer dat ik met iemand zoen is het vooral heel spannend, meestal wordt het lekkerder als we vaker zoenen.
|
Citaat:
|
ehm als het slecht is: het blijft slecht
als het goed is: het wordt minder speciaal maar blijft lekker |
Citaat:
|
Citaat:
|
Beter.
Zker. :) |
Meestal ging t zo dat ik iemand beter ging aanvoelen en hij mij ook dus werd steeds sensueler. 1 keer iemand meegemaakt die niet afweek van zijn manier.
|
Citaat:
vooral als je een vriend hebt met van die lekkere zachte zoenlippen en een mooie sensuele mond..*kwijl* sorry.. ben nog steeds te verliefd.. |
wordt duidelijk beter :)
|
Beter... uhm ik weet niet of het beter is, het voelt misshcien beter omdat het veel vertrouwder wordt... maar ja beter... dat kan natuurlijk niet mijn vriendje zoende vanaf het begin al als de beste :) :p
|
Hmmm, sinds mijn laatste vriendin is't een stuk vooruit gegaan
|
Citaat:
Kijk, mijn freelance-eega en ik houden er allebei dezelfde ideeën op na. Vrijheid blijheid. We hebben allebei onze eigen levens, zij studeert in Utrecht en ik in Nijmegen. De afstand ertussen waarborgt ons beider vrijheid en zorgt ervoor dat het altijd weer verfrissend is als we elkaar zien. En bovendien: dat ik het voor haar hoop is niet waar...ik hoop het eigenlijk voor mij. Ze zoent al ontzettend lekker, maar nóg beter is natuurlijk nooit weg :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:46. |