![]() |
[tekening] Omdat ik...
...het blijkbaar leuk vind mezelf af te laten zeiken... :p
http://phrenesis.endoria.net/zwarteschool.jpg Er kan alleen maar iets bij en niks weg, dus zeg maar niet dat er iets moet verdwijnen ;) |
ik vind het erg mooi!!
ben verder niet zo tekentechnisch..maar wilde t toch ff kwijt ;) |
leuk... hoe hebbie dat spiegelbeeldje zo netjes gedaan?
mss alleen beetje jammer hoe 't zwarte meisje is ingekleurd.. |
Vet!
Niks op aan te merken :) |
Shit, dit is ongeloofelijk origineel (ik bedoel echt, niet ironisch, sarcastisch of wat dan ook)
Mooi gevonden (y) |
heel mooi getekend (y) leuke stijl
|
Citaat:
|
Dit is echt heel sterk, niet van die manga-shit die je tegenwoordig teveel ziet, maar gewoon een beetje old-fashioned comic-stijl! Erg mooi! Keep it up en doe der iets mee!
|
:cool:
ik zou niet willen dat er iets weg moet, en d'r hoeft verder ook niets bij |
Ik vind hem erg leuk, alleen vind ik het vlak waar het meisje in staat erg zwart zo, maar dat is echt een persoonlijke mening.
|
mooi (y) :)
|
Mrah, dank jullie wel :) Het is eigenlijk voor het toelatingsexamen van de kunstacademie, dus. Ze zijn zo om en om omdat... me dat wel leuk leuk :o *heeft geen goede diepe reden* Het is eigenlijk een illustratie bij een text over zwarte scholen. Maar of dat duidelijk is....? :D
Citaat:
|
omg vet!:) echt gaaf getekend, leuk meisje en de stijl (y)
|
Kewl (y)
Meisje is erg mooij getekend |
ik vind em zwaar DOOP! :)
vet verzonnen hoor (y) |
Citaat:
Ik vind 'm ook leuk |
leuk Morgan! Hmm alleen mar dat zwarte vlak misschien wat better, beetje ... uhm ... rommelig zo. Lief meisje trouwens!
|
Citaat:
|
ik vind hem erg mooi.... en zeker omdat het weer wat anders is.... ik wordt om me heen zo doodgegooid met manga dat ik dit wel erg leuk vond om te zien (welke kunstacademie?)
|
Citaat:
Eejs, welke academie doe je toelating? Breda toevallig? Want als da zo is kom ik wel ff langsdroppen tijdens die dag... ik loop er toch rond en bij "jullie" koffie ben k dan sowieso... FREE! :D |
Citaat:
Zo. Mijn goede daad is gedaan. ;) |
Heh, mjah, dat kan ik wel doen maar dan kom ik tijdens de opleiding in de knoop. "Wat is de gedachte hierachter?" "Euh... het ziet er leuk uit? ^_^;;" "Tja jongedame, ga d'r maar weer vandoor!"
Ik hou niet van diepe betekenissen en dat mogen ze best weten. Dan maar geen kunstacademie. Kampen, trouwens, dus niet langskomen :p En het zwarte is rommelig omdat het papier bobbelt ;_; Stomme inkt. |
Citaat:
beetje digitale kunst :p |
Mooi! :) Maar dat wist je al :o
Misschien is het een idee (ik zit barstensvol ideeen, maar of ze goed zijn..) om in plaats van een zwart vlak dezelfde schoolachtergrond als links te nemen, en die dan donkerder te maken, zodat het meisje eraf steekt als 'blanke op een zwarte school'. Dan komt de 'diepgaande achterliggende gedachte' wat duidelijker naar voren ;) |
Citaat:
|
2 woorden:
geen iaal! (y) |
echt een SUPER tekening
|
Weee Morgan's artschool assignment! *leest LJ* Erg leuk, kon niet echt eerder commenten (internetverbod, no comments :P).
Vind de tekening ieg erg goed gelukt (y) |
super vet
|
Vind het erg orgineel dan wat je meestal hier op dit forum ziet.
Ook erg mooi :) (y) |
Haar arm lijkt me iets te kort. Ik denk dat die normaal gezien nog iets langer is. Maar dat neemt niet weg dat ik dit een zeer mooie en goede tekening vind. Je hebt het zeer mooi uitgewerkt! (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mjah, ik wil het op zich wel, maar ik ben niet wanhopig ofzo, ik heb ook wel universitaire studies die ik wel graag wil doen dus het maakt niet heel veel uit als ik het niet haal... krijg hoogstens een grote deuk in mijn ego :D |
hey wat ongelooflijk gaaf! :) (y)
(ik kom hier eigenlijk nooit) Wist niet dat jij zoveel talent had! :) Echt heel mooi |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Erg mooie, orginele tekening! mooi detail, en gewoon erg mooi getekend!! (y)
|
Wauwiej!!! Lekker creatief! Heb je er lang over gedaan? Erg mooie en heel originele tekening!! :D
|
ow solly wishmaster had ik niet gesien :(
|
wauw echt supermooi; niks mer aan veranderen.
|
Übermooi!!!!
(het ene oog lijkt in verhouding te groot? :confused: ) *heeft overal commentaar op* :p |
Mooi.
|
heej haha, vet koel,
want namelijk... ik zag deze tekening, en vele anderen, vandaag nog in een lokaaltje in Kampen ligge :) ik dacht, heej haha, die ken ik van scholiere, dus ik maar ff sneupe door al het werk van Morgan :) grappig was dat. Ja, ik en ZzZzjantlazZzskie--Nogmaals] waren er ook vanwege de toelating, maar ik ging alleen kijke, want ik ben natuurluk al aangeneemt :) dat was mijn verhaaltje. toeii |
aangeneemt ja...
hoe gingtie Morgan?! Was 't een leuke dag? |
Citaat:
Ja al mijn troep lag daar op de tafel -_- En het ging wel... euh... redelijk? Ik heb echt géén idee. Stilleven ging goed. Verven kan ik nog steeds niet :p <edit> *kijkt in het fotoboek* Jah, ik heb je daar gezien! :D Op de trap, keer of drie want ik was mijn mama kwijt, die liep daar ergens alleen rond -_- Alleen je hebt nu dreads? |
Citaat:
ik Heb nu drets en ik liep inderdaad heel vaak de trap op en neer (o.a. vanwege verdwaling :)) WaCHT, ik ga ook in fotoboekkie kijke of ik u herken...haha ja ik heb jouw gezien, denk ik, leuk is dat opzich :) En ook nog, haha . de rest van de tekeningen op je site enzo, ook allemaal gezien, die van je vader op bank vond ik koel vooral. |
Citaat:
|
maare die tekening hierboven vind ik trouwens echt heel mooi, goed bedacht ...en je kunt wel duidelijk zien dat het op een school is, alleen misschien moet je nog iets in de zwart tekenen (waar dat blanke meisje in staat)... want het is nu echt ineens een zwart vlak uit het niets,... ik weet niet of dat de bedoeling was... maar misschien kun je (om het meer bij de omgeving te laten passen) wat lijntjes (wit) er in door tekenen, van de omgeving ofzo?! ...tis maar een idee
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:18. |