![]() |
vragen ?
ben ik nou de enige of de 96.000ste poster van dit onderwerp.
maybe..(nl. w.t.f.) Steeds dezelfde vragen reizen er rond in mijn hoofdje ze komen er in maar niet zo makkelijk uit. het zit me in de weg. de vraag waarom ik leef netzoals dat ik nog steeds heel onzeker ben. dus heel zenuwachtig overkom Ik vaak denk dat iemand me wil naaien(nl. een streek probeert te leveren) zodat ik vaak ineens heel errug pissig wordt Ik nu al van dit topic baal omdat, het internet is, omdat, het over mij gaat, omdat er veelste veel ik staat. zelfonderzoek met inzage van bevindingen maar toch blijf ik zwak zwakker dan zwak. toch lukt hem me niet om sterker te worden. take it on the other side mijn liefje zal daar wel anders over denken. ik heb gemiddeld 10 unieke bezoekers die in mijn site en dus een gedeelte van mij geintresseert zijn. hoe komt het door julie klootzakken uit 3vbt "96 may be ik vind het een kut excuss ikben de hoofdreden komt door dat wat ik al jaren mis zelfverdediging echte zelfverdediging voor andere offer ik me zelf op (nl. knok partij bowlingbaan uit) maar waarom allemaal en ik schjn zoveel goed te kunnen volgens anderen weet wat van computers kan rappen, teksten schrijven, basgitaren maar wat de neuk heb je dr aan als mensen je al uitlachen door naar je te kijken. ben na jaren eindelijk weg uit het telefoonwinkeltje tja, een baas die elke dag vertelt hoe mislukt je wel niet bent gaat vervelen maar goed vind zelf datgeziek toch altijd pijn vind mij alsublieft meer meer... zoals die berdreingingen en opwachtingen het vind mij omdat het mijn schuld is Niks intresseert mij denken veel mensen als ik met hun praat snappen ze dat niet dat ik me afsluit dan ik met niemend zomaar over mijn gevoel praat. 3vbt "96 klootzakken ik hoop dat jullie het leuk vonden trappen en slaan ik lik nog steeds de wonden. wraak die komt maar niet op jullie nivo zou ik wel willen maar stront stinkt zo bessef van woorden bessef van jezelf watever Edwin, man wat lul jij vaag Geweten, lichaam, ziel ze horen een geheel te zijn in mensentaal debiel derde persoon dat is altijd je uitweg geweest of men ingang mean ik ben moeilijk te begrijpen stukje van mij maybe uitgebreider morgen wakker wordt. Groeten Edwin |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
die gek ging gisteravond om 4 uur slapen omdat hij sich zo druk maakt. Groeten Edwin |
Citaat:
Dat was ook niet zo gezond http://forum.scholieren.com/smile.gif |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:29. |