![]() |
Ik heb precies hetzelfde...en weet ook niet wat ik er aan moet doen....:(
|
zijn hall;ucinaties.. k heb ze ook.. dr valt weinig tegen te doen.. dr zijn gloof ik wel medicijnen voor maar die hebben ook weer van die bijwerkingen.. je kan ze t beste negeren. doe ik ook.. nouwja k probeer het dan
|
Waar ben je bang voor?
Inbrekers? Andere mensen? Geesten? Dat iemand je iets aandoet? |
Ik heb dit ook wel eens gehad en toen was ik ontzetend gespannen, en ging het gepaard met paniekaanvallen en hyperventilatie..
Eigenlijk ben ik er een soort van vanaf gekomen doordat we nu poezen hebben, waardoor ik hen de schuld kon geven van alle geluiden en zo niet meer zo bang werd en toen is het weg gegaan.. Ik denk dat je lichaam veel met je kunt doen, en als je gespannen of in stress bent je dat soort dingen kunt horen. Ik zet ook vaak muziek aan 's avonds, zodat ik daar naar kan luisteren en me daarop kan concentreren. |
Het kan zijn dat je angsten zo groot zijn, dat je ze echt gaat ervaren.
Ik ken het ook wel.. Heb ze nog steeds, maar negeer ze. Ik heb het ook, als het 'druk' is in mijn hoofd en ik geen rust kan krijgen. Maar ik maak me er niet al te veel zorgen over. Er is idd medicatie voor. Antipsychotica. Clozapine (Leponex), Sulpiride (Dogmatil), Tiapride (Tiapridal), Risperidon (Risperdal), Olanzapine (Zyprexa) Quetiapine (Seroquel) medicijnwijzer Sterkte! Liefs, Dashja |
heb ik ook gehad... rare geluiden die er niet konden zijn... enzow...
toen zijn die geluiden een stem geworden... en dat is onderhand een half jaar geleden ofzo :( |
Heb je huisdieren? Neem een hond of een kat bij je in de kamer als je gaat slapen. Misschien helpt dat.
bizar idee. .. Vroeger was ik als klein kind van 10-12 ook wel is bang, als ik in bed lag. Maar dan kwam het vooral door de stilte. Meestal als ik ineens dan geluid hoorde van mijn ouders of broer .. het thuiskomen van een auto .. een deur slaan .. zacht geluid van tv .. of de bas van de trance van m'n broer .. werd ik weer helemaal rustig. in het kort; misschien kan je een omgekeerde babyfoon nemen dat je zachtjes geluid hoort van wat je ouders aan het doen zijn .. :/ .. en verder .. probeer het op te zoeken en te overwinnen hoe moeilijk het ook is. En blijf weg van het mystiek forum en dergelijke; want daar worden me een potje wanverhalen vertelt waar je niet goed van word. |
een honkbalknuppel naast je bed neerzetten.
ofzo :p |
Ik denk dat het niet verstandig is om meteen medicijnen voor zoeits te gaan slikken. medicijnen heb ik altijd gezien als een laatse redmiddel.
Ik denk dat je eens moet informeren of er in jou buurt cursussen zijn die je leren "af te schakelen" of ja "niet zo hevig te laten reageren". (uh ja ben het woord daarvoor nogal kwijt.. als iemand het weet help me dan ff :o ) Ik mocht hier zelf niet aan meedoen omdat ik veel last heb van dissociatieve klachten, maar misschien dat het jou wel kan helpen? liefs, kus, Laura (Aragnabite) |
Citaat:
ben beetje dom bezig de laatste tijd gloof ik.. *sorry* |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
erg slim van je (N) Volgende keer eerst helemaal lezen?? |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
k haat gewoon mensen die psychologie verzieken. en for your information, ik heb al een vriend triest zeg.. dit.. Offtopic: Sorry meid.. *knuf* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ofzo. |
ik heb het ook vaak, het gevoel dat iemand me roept...
ehm, een voorbeeld; laatst lag ik in mn bed, ik werd ineens wakker en ik dacht dat iemand me riep (het was halfzes smorgens) dus ik riep, JA! wat is er??? En iedereen ineens wakker, vragen wat er aan de hand was, terwijl ik er toch zeker van was dat ieman me riep. Een ander voorbeeld, een paar weekjes geleden zat ik in de klas en hoorde ineens allemaal mensen praten (en dat kon niet, het was rep week en iedereen was doodstil) maar goed, ik hoorde allemaal mensen door elkaar heen praten, maar kon niet verstaan wat er werd gezegd, denk maar aan als je in een druke zaal zit en jij stil bent, je hoort geremoer zeg maar, maar kan niet concreet verstaan wat er gezegd wordt... Dat soort dingen heb ik wel vaak..... Ik heb geen idee wat het kan zijn, maar goed, ik weet ook niet of je iets hieraan heb, waarschijnlijk niet, behalve dat je ziet (wat je toch al heb gezien) dat je niet de enige bent, xxxxxxxxxxxx |
Citaat:
Hey meis, sterkte, ik hoop echt dat je er iets op vind! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:21. |