![]() |
Onfatsoenlijke kleding
Wat vinden jullie van kleding die mensen zoals Christina Aguilera dragen? Ik zie steeds meer jonge meisjes met zulke kleding op straat en vind dat dit echt niet kan. Veel te bloot. Zulke kleding zou verboden moeten worden voor mensen onder een bepaalde leeftijd!
|
Verboden vind ik wat overdreven maar mooi is anders.
|
Vind ook dat ze lange rokken en andere kleding die teveel bedekken moeten ze verbieden. Da's toch helemaal niet leuk om te zien.. :(
|
Ik vind het geen probleem. Mode, meeloperij en zogenaamde sletterigheid van meisjes die toch de boot afhouden zijn verachtelijk zaken uiteraard, maar ik zal hen er niet op aanspreken, omdat ze toch niet zouden luisteren.
|
adam en eva liepen er anders ook vrij pikant bij, hoor ik niemand over
|
Citaat:
Op catechisatie zit er een meisje dat super korte rokjes draagt, echt tot een heel stuk boven de knie. Dat kan toch niet? :rolleyes: |
welkom in 2003
|
Citaat:
Leg eens uit, waarom kan dat niet? (en waarom vertel je mij dat ik respect moet hebben voor mensen die dieendie kleding dragen terwijl jij zelf schijnbaar geen respect toont voor mensen die andere kleding dragen?) |
Citaat:
|
Ik ken een meisje dat zich heel sierlijk kleedt, dwz lange rokken, degelijk bedekt, en er is voor mij geen mooier meisje dan zij.
De 'naaktere' kleding is ook voor andere meisjes; meisjes die weinig zelfvertrouwen hebben. |
Hmm ik vind...dat iedereen dat lekker zelf moet weten?
Want moet zomers dan ook iedereen lange rok aan? Dan loop ik er zo bloot mogelijk bij hoor, en is dat zo erg? Of mag dat ook niet van god? Mjah en als dat mode is en mensen willen dat dragen, who cares? Kijk je maar niet ofzow, das niet hun probleem! |
Citaat:
Ze willen juist dat iemand kijkt. Waarom doen ze het anders aan? Niet voor zichzelf toch, omdat hun innerlijk dat van hen verlangt? |
Citaat:
|
Iedereen zou body armours moeten dragen de hele dag :D
|
Citaat:
hahahaha juist mensen onder de 65 lijkt me een beter plan :eek: :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
urm.. *probeert hevig ergens anders aan te denken* :) |
Citaat:
|
Citaat:
Je lichaam heb je van God gekregen, het is niet om mee te koop te lopen, dat is gewoon niet netjes. Dat snapt iedreen toch wel? |
:D *rofl*
|
Citaat:
ik vind het wel belachelijk dat meisjes van 11 er uitzien als 18. dat heeft voor mij niks met God te maken, zulke jonge meisjes zijn kinderen en mogen er ook zo uitzien. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zie nog liever iemand van 19 dan iemand van 61 in dat soort pakkies rond lopen :eek:
|
Citaat:
|
Wie zegt dat God niet dol is op schaarsgekleed vrouwvolk?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
JE HEBT HELEMAAL GELIJK WE ZOUDEN ALLEMAAL MET EEN BURKA MOETEN LOPEN (y) :mad:
http://www.suedasien.net/images/afgh...rka-frauen.jpg Nehhhh vrijheid/blijheid het enige waar ik me echt aan irriteer is aan die lelijke rappers met tien van die chicks om zich heen in videoclips... hoe realistisch :rolleyes: |
Als ze van Louis Votton waren en ze kosten 10.000 euro zou je d'r wel inlopen.. :rolleyes: :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Op sommige plaatsten moet dat kunnen. Maar niet op school ofzo... Ach, het zal je ook moeten staan. Ik heb sowieso een hekel aan bepaalde mensen dan ga ik me ook automatisch aan hun kleren ergeren.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
God is de hoofdpersoon van de bijbel, de Caberetier die dat heeft bedacht is niet goed wijs.. :D |
Op zich begrijp ik je stelling wel, maar met de argumentatie ben ik het niet helemaal eens. Je mag van mij geloven wat je wilt en dat zelfs aan anderen uitleggen (wat dan direct opdringen genoemd wordt :rolleyes: ), goed he :).
Maar verder vind ik eigenlijk dat je er betrekkelijk weinig aan kunt doen. Als meisjes zo rond willen lopen, is dat hun eigen keus. Ze meoten dan echter wel beseffen dat ze de blikken kunnen trekken van onaangename types (d.w.z. verkrachters en dergelijke), omdat ze zo met hun lichaam showen. Ook dat is dan hun eigen verantwoordelijkheid, al klinkt dat nogal hard als je dat zo zegt. Daarom moeten die meisjes een goede opvoeding krijgen, waarin de pro's en contra's van dat soort kleding uitgelegd wordt. Maar dat gaat nogal moeilijk als pa en moe zich half dood moeten werken en de rest van de tijd apathisch naar het beeldscherm staren van vermoeidheid... (en ja, dat laatste was een enigszins maatschappijkritische opmerking ;)) |
Citaat:
Wie weet misschien lopen ze ooit nog wel 'ns met die dingen op de catwalk. |
Citaat:
|
Je loopt er iig wel helemaal gucci bij (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:56. |