![]() |
Welke film heb je het vaakst gezien?
Naar aanleiding van de poll van FOTR vroeg ik me eigenlijk af welke film jullie het vaakste gekeken hebben en dan ook hoe vaak?
Ik zelf heb Dances With Wolves het vaakst gezien....dit is dan ook duidelijk mijn lievelingsfilm :D Hoe vaak ik hm gezien heb? wel 23 x ongeveer :cool: |
13th warrior ....en dog soldiers
|
FOTR, Sound Of Music, Robin Hood, How the West was Fun en It takes two...die denk ik (y)
|
Jurassic Park...met stip op één :)
|
Trainspotting of Easy Rider. Maar ik tel het niet. Alletwee minstens een keer of 6, 7 denk ik.
|
godfather 1&2....en braveheart uiteraard, goodfellas ook redelijk veel
|
10 things i hate about you :D
|
Zal vast wel 1 of andere Disney film zijn die ik als kind heel veel gezien heb (Assepoester ofzo).
Maar dat ik me kan herinneren FOTR of Moulin Rouge. Allebei rond de 5 of 6 keer. |
aladin :o
|
:) Maaruh... hoevaak hebben jullie die dan gezien ;)? Ik ben trouwens duidelijk erg ... met mn 23x :D
|
American beauty???
weet alleen noet hoevaak :) |
notting hill
ten things i hate about you titanic while you were sleeping |
Ik denk Beverly Hills Cop 3, keer of 2-3
|
UH vroeger keek ik sommige films echt heel vaak zoals terminator 2:judgment day of commando of beverly hills cop 3 ofzo nu niet echt meer
|
notting hill, tekenfilms niet meegerekend
|
Titanic :o Die heb ik zeker 15 keer gezien.
|
Disney films denk ik. Verder LotR FotR, starwars, bond (allemaal zeker meer als 3 en sommige vaker)
|
Disneyfilms. Ik vind het doodsaai om een film meer dan één keer te kijken.
|
Miss Congeniality, wel ook een stuk of 20 keer (ik ken hem compleet uit mijn hoofd)
die film is niet zo bijzonder, maar als mijn zusje en ik ons heel erg vervelen zetten we hem op... is nuttig |
Ik zie een film hoogstens drie keer, nooit vaker. Meeste films zie ik eenmaal.
|
hmmm big contest tussen: Shrek, The Matrix en FOTR
|
reservoir dogs of the matrix ofzo
of ook zon disneyfilm van vroeger |
ehm, ik denk dat de race gaat tussen:
Grease A life less ordinary 10 things I hate about you |
Citaat:
vooral eerste jaren dat die uit was in mijn jeugd dumbo(dag in dag uit,raar maar waar) voor de rest meer dan 15:independence day, terminator1,2,dungeons and dragons tekenfilms,andere tekenfilms... |
Fight Club en Ivanhoe (jeugdsentiment)
|
van mijn dvd's heb ik het vaakst gezien:
braveheart the rock the two towers |
Citaat:
|
dat moet shrek geweest zijn :)
|
nothing hill, grease en the craft en op de 2e plek zeker Moulin rouge
:) |
Dirty Dancing
Ik vond dat vroeger zoown ontzettend geweldige film! Ik heb hem wel minstens 50x gezien denk ik :o |
Braveheart heb ik trouwens ook best wel vaak gezien en Gladiator, maar niet zo vaak als DWW. :D
|
FOTR, Harry Potter and the philosopher stone, Moulin Rouge. Ik weet trouwens niet of ik me moet schamen voor die Harry Potter verslaving, maar ik vind de film echt gaaf en de boeken en de tweede film ook :o
|
Shawshank Redemption (y)
|
mm dat is mijn favo film en dat is gladiator. die heb ik ongeveer 38x gezien
|
Scarface, zeker wel meer als 10 keer
en Dumb & Dumber nog wel vaker! |
Ehm... LotR: FotR, Harry Potter vast ook wel, Miss Congeniality en Disney films als the Lion King...
Denk ik |
waarom kijkt iedereen alleen fellowship of the ring vaak, en niet the two towers? :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
SCARFACE
Zo'n 20 keer..... |
Citaat:
|
Citaat:
|
dat moet een Disneyfilm geweest zijn :cool:
films die ik iig meer dan 15 keer gezien heb zijn: Merlijn de Tovenaar Bambi De Leeuwenkoning Alice in Wonderland De Kleine Zeemeermin |
Citaat:
en uh.. toen ik klein was... dombo.. :o :) en de troetelbeertjes :D |
Citaat:
Komen ze tegenwoordig nog op tv? |
Citaat:
|
Citaat:
Keek ik de film bij toen ik bij mn opa en oma aan t logeren was 's oachteds vroeg, kwam mn ope binnenlopen en die vroeg waarom ik de film nog moest zien als ik m al helemaal uit kn hoofd kende :o |
de kleine zeemeerming... heel vaak gekeken vroeger, en ik kijk 'm nun nog regelmatig :d super :D
en een 'echte' film... Moulin Rouge denk ik.. een stuk of 30 keer Citaat:
|
Citaat:
dat had ik met dombo... maakt niet uit waar ik heen ging, die film ging mee :o |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:47. |