![]() |
Wat vindt je van sokken?
ik heb er zo'n hekel aan ze plakken vaak en zitten in de weg
|
plakken -> zweetpoten
topic -> nutteloos |
sokken schmokken
|
Urm... plakken? Wat giet jij in je sokken? Ik houd van sokken ze houden m'n voeten warm.
|
Citaat:
|
ik vind sokken wel mysterieus :rolleyes:
|
Ik houd wel van sooken, want ik heb vaak kouden voeten.
Ik heb meestal katoenen aan, en daarover lange warme die over mn knieen komen. |
hip! sokken zijn leuk!
|
phat! mits ze lang en gestreept zijn:P anders zijn ze gewoon vooral nuttig:)
|
God, ik ben een half dagje niet op s.com en de newbies hebben meteen het forum overgenomen met stompzinnige topics :rolleyes: (n)
|
Maar goed, ontopic. Ik vind sokken lelijk. Over het algemeen dan. ruitjessokken zijn :cool: Maar witte sportsokken zijn (n) alhoewel ik ze heel siekem nog wel eens zelf draag :o maar dan helemaal naar beneden in mijn schoenen zodat niemand ze ziet :D
|
fijn..:)
|
:D IK HOUW VAN SOKKEN... :D
ik heb zow veel verschillende kleuren en maten! ik vindt zweetvoeten lekker ruiken hehe raar maja tja =) hehe alleen sokken met van die naatjes voor is minder leuk :( ~ GoddeS ~ |
jongens zonder sokken in hun schoenen
JULH! :( afknapperrr |
Net zoiets als ondergoed, je voelt het na 2 minuten al niet meer zitten..
Alleen kan ondergoed nog sexy zijn, sokken niet... [edit] ik heb een typgebrek![/edit] |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik VIND sokken echt geweldig. ik zou niet zonder ze kunnen :rolleyes:
|
Kun je überhaupt iets van sokken vinden?
|
Ik heb liever dat mijn voet contact met met de sok dan met de schoen zeg.
|
Ik denk eigenlijk niet na over wat ik van sokken vind, ik trek ze gewoon aan.
Meestal ook 2 verschillende, tenzij ik een rokje aan heb dan denk ik er wel even over na. Kniekousen en panty's vind ik geweldig, kunnen je kledingcombinatie helemaal afmaken :) |
Uhhm je hebt toch ook van die sokken die (net als handschoenen) voor elke teen een apart stukje hebben...???
Voor de rest ..sokken zijn normaal..iets waar ik geen mening over heb.Heb trouwens gouden sokken, voor de geintresseerden! En uiteraard die met de southpark/felix-de-cat/beertje paddington! ;) |
mijn passie is sokken dragen!
|
Wat wou je dan?
|
ik draag ze wel gewoon maar soms zitten ze vervelend.
en wou weten of meer mensen er last van hadden en wat ze eraan doen |
sokken zijn gaaf :) Tenminste, als ik een korte broek aan heb of een rokje, dan wel streepsokken/voetbalsokken/debiele sokken. Anders heb ik gewoon sportsokken aan, want dan kan niemand ze zien :)
Wat echt gruwelijk is; jongens met van die lage schoenen en hippen broeken en dan sportsokken die je kunt zien als ze lopen... neh dat vind ik echt geen gezicht. Zelfde verhaal bij meisjes met wijduitlopende broeken die 10cm te kort zijn. Jep. |
Citaat:
ik vind sokken juist veel schoner, ze vangen veel zweed op daarna kun je ze gewoon wasssen dit gaat veel moeilijker met schoenen. |
he die korte sokken die net over de enkel komen kunnen jongens die ook dragen nee toch dat is toch voor meiden :confused:
|
ik ben verliefd op die sokken tot aan mn knieen.
|
Citaat:
Ik heb streepjes sokken. Of gewoon witte. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik draag liever kniekousen en panty's :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(sorry ik hoop dat ik wel om je grapjes mag lachen :o ) |
Ik vind sokken trouwens totaal niet boeiend en ik zal ze ook nooit boeiend gaan vinden :rolleyes:
Vind ze prima zitten overigens. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
´k draag liever sokken dan panty´s :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
;) |
ik vind ze wel een hoog geil-heids gehalte hebben (y)
|
Citaat:
:p Sorry, ben in een bitch-bui |
Citaat:
|
sokken (y)
vooral kniekousen van de kinder h&m die de H&M mensen hebben weggehaald omdat het zomer wordt :( |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:25. |