Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   een late verrassing (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=375673)

Get Psycho 12-02-2003 16:05

een late verrassing

Mijn vriend zit in het leger en is weg als wij een half jaar bij elkaar zijn. Ik wilde eens wat leuks voor em doen. Hem echt verrassen. We hebben samen al een ring gekocht..dus zoiets is niet orgineel meer.

Ik dacht eraan om hem alsnog een kaart te sturen die hij dan 4 dagen later krijgt (alstie trug is). Daar staat dan in dat ik nog steeds van hem hou blabla.. Maar wat kan ik nog meer doen???

En nog een vraagje.. hij gaat in julie 3 mnd naar bosnië, hoe kan ik hem verrassen voordat hij weggaat..(met een cadeautje die hij meekannemen owso???)

thnx alvast!

suusjuhh

DaDude 12-02-2003 17:02

Hoe oud is je vriend dan ??

miekmuis 12-02-2003 17:23

Nouja je kan hem natuurlijk in ieder geval en foto meegeven naar Bosnie...
Ik heb een naaktfoto (waar niks op te zien is) van mezelf laten maken met een digitale camera door mijn zus. Vervolgens heb ik een gedichtje geschreven en dat op een leuke manier in de foto geplakt. Heel persoonlijk dus...

En hoe je hem kunt verassen voor jullie half jarig jubileum?
Uit eten, bioscoop, uhh... gewoon en avondje leuke dingen doen lijkt me..

Get Psycho 14-02-2003 17:27

euhhmm hijs 18!

ennu..miekmuis..die naaktfoto op die manier is wel leuk. thnx voor de tips!

kleine_meis 14-02-2003 18:51

voor bosnië:
geef hem een soort van pakketje mee met allemaal kleine cadeautjes (dingetjes waaraan jullie samen herinneringen hebben) zodat hij om de zoveel dagen iets uit het doosje kan halen wat je hem hebt meegegeven. Iets van een kaartje of een zak met hartjes snoepjes oid en dan wat persoonlijke dingetjes...

succes er mee en heel veel sterkte in de tijd dat hij in bosnië zal zitten... (mn vader heeft er een half jaar gezeten, weet dus hoe vervelend het kan zijn...)

en natuurlijk het belangrijkste: van harte gefeliciteerd met jullie halfjarig samenzijn!!!!

En voor jullie halfjarig samen zijn, iets van een leuke foto van jullie samen met zo een spiegellijstje er om die je kan laten inkrassen/graveren, en laat dan op dat lijstje iets persoonlijks zetten
en het genoemde kaartje is inderdaad ook heel erg leuk, het gaat toch niet om de dg zelf allen maar maar vooral om de gezamelijke toekomst die jullie samen gaan hebben neem ik aan...

succes er mee!!!

liefs,
kleine_meis

Get Psycho 16-02-2003 20:12

Citaat:

kleine_meis schreef:
voor bosnië:
geef hem een soort van pakketje mee met allemaal kleine cadeautjes (dingetjes waaraan jullie samen herinneringen hebben) zodat hij om de zoveel dagen iets uit het doosje kan halen wat je hem hebt meegegeven. Iets van een kaartje of een zak met hartjes snoepjes oid en dan wat persoonlijke dingetjes...

succes er mee en heel veel sterkte in de tijd dat hij in bosnië zal zitten... (mn vader heeft er een half jaar gezeten, weet dus hoe vervelend het kan zijn...)

en natuurlijk het belangrijkste: van harte gefeliciteerd met jullie halfjarig samenzijn!!!!

En voor jullie halfjarig samen zijn, iets van een leuke foto van jullie samen met zo een spiegellijstje er om die je kan laten inkrassen/graveren, en laat dan op dat lijstje iets persoonlijks zetten
en het genoemde kaartje is inderdaad ook heel erg leuk, het gaat toch niet om de dg zelf allen maar maar vooral om de gezamelijke toekomst die jullie samen gaan hebben neem ik aan...

succes er mee!!!

liefs,
kleine_meis

O je bent geweldig!!! ik sla je reactie echt op, want die ideeen moet ik onthouden! Btw:Hardstikke bedankt voor je steun..

xxx suusjuhhh

poesiefox 16-02-2003 23:54

Toen mijn vriendje een half jaar naar het buitenland moest, heb ik een dagboekje voor hem gemaakt, met voor iedere dag een ander verhaaltje, gedichtje, tekeningetje, fotootje etc.
Het had hem erg geholpen, zei hij.

We konden elkaar daar maar eens per maand bellen, en eens in de week een brief, als het meezat. Geen internet.

De eerste helft gaat zo langzaam voorbij,daarna is het aftellen, en dat gaat steeds sneller. Maar ik was zooo blij dat hij weer veilig terug was!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:49.