![]() |
Wat is de ergste film die je ooit heb gezien??
Wat is de ergste film die je ooit heb gezien? dan bedoel ik, die je echt verschrikkelijk vond, eng of saai of stom of slaapwekkend of...of..of...
bij mij a nightmare on elmstreet 1 en 3 (de rest heb ik gelukkig niet gezien) en rush hour..echt een *piep* film vind ik dat... |
The 2nd Arrival, dat was echt vreselijk...maar ik heb m afgekeken :o
Evenals Killing me soflty... |
7 years in Tibet, die is zoooooooo erg, daar is echt niks aan. En zelfs als je m'n kijkt terwijl je m'n doorspoelt (je ziet het beeld dus nog) dan is er nog niks aan.
|
The cableman
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dude, where's my car.
VERSCHRIKKELIJK (n) absoluut GEEN humor en zo plat en eentonig. BLUH! |
Ik vond the accidental spy nogal slecht, voor de rest heb ik nou niet echt films gezien die ik echt superslecht vind
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Je moet films altijd doorspoelen, daar worden ze stukken leuker van, behalve bij Seven Years in Tibet dan... :rolleyes:
|
DEADLY WEAPONS met Chesty Morgan, alhoewel dat eigenlijk een aantal tenenkrommende scene's uit de film waren die op De Nacht van de Wansmaak werden vertoond. De film zelf zou ik nooit te nimmer uit kunnen zitten. Heb me wel bescheurd.
|
Amelie. En ja, ik ben bijna de enige die dat denkt, maar ik viel echt bijna in slaap. ik was al wel moe, maar toch :)
|
ooit een keer zon japanse vechtfilm, zwart-wit en het geluid liep 4 seconde achter op de beelden
heb hem nog helemaal afgekeken ook |
Citaat:
|
6th sense geloofik en la stanza del figlio ook
|
Citaat:
|
pocahontas
heb een week niet geslapen, hoe kan een disneyfilm nou niet goed aflopen?? american pie bah bah bah bah smakeloosheid |
blair wich project (1 en 2)
13 ghosts |
*Een film die ik toen in de bios had gezien: "A knight's Tale... ik werd zo moe van die film dat ik in de pauze ben weggegaan*
|
Citaat:
human nature --> in de sneak :( , hell's kitchen --> niet te volgen, unfaithful --> saaaaaaaaaaaaai |
Citaat:
|
titanic. ik heb zitten huilen.
|
Tokyo Decadence...Slaapwekkend traag en gaat nergens over. Nouja, wel ergens over maar dat is zo oninteressant dat je alsnog in slaap valt. Ik heb m wonderlijk genoeg wel uitgekeken.
Mijn reactie: "Ah, afgelopen. Zo, dan kan ik nu weer aan mn huiswerk..." |
Ik vind een film alleen slecht als er grote verwachtingen worden gegeven met flitsende tv reclames en grote posters in de videotheken, terwijl sommige gewoon bruut zuigen.
Bijv. The Score met Edward Nortan en Robert deNiro, die film zoog gewoon echt apenkloten en dan hebben ze de tijd verneukt van deze 2 acteurs :( |
Violent Shit was behoorlijk tenenkrommend
Teveel mainstream Hollywood titels worden trouwens opgenoemd in deze thread |
Titanic. Zo zielig, zo ziekelijk doorgedraaid. Iedereen moest er om huilen, ik vond het gewoon bagger. Bluh.
|
Bambi...
ik moest er van huilen en dat vind ik eng :( en uhm een andere film the dentist bluh die zag ik in de bus trug van wintersport het was donker bijna iedereen sliep en ik kreeg zowat een hartverzakking hehe :D XxX ~GoddeS~ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
NOuw, zo'n beetje alle films die hier genoemd zijn vind ik juist wel hele leuke films!!!!!!
|
The Godfather... vond de film zó saai. Snap niet dat deze film volgens velen zo goed is. Zal wel aan mij liggen :|
|
Trouble Every Day vond ik trouwens afgrijselijk, prachtige shots, maar oh zo pretentieus.
|
Nothing Hill bleeeeegh kots kots.
En al mijn vriendinnen huilen en het is hun lievelingsfilm. Ik vond er helemaal geen zak aan |
Alles waar de namen James of Bond in zit...
Die films zijn zo ontzettend saai! En Titanic was toch ook wel bagger... |
Citaat:
ik vond godfather wel goed :) |
Citaat:
|
drop dead gorgeous
|
Citaat:
|
Citaat:
wat ik wel hele erge films vond: -Message in a bottle; leuk verhaal bedacht maar er is geen zak aan -Dumb&Dumber; tyfushumor gewoon, ik von dude where's my car dan nog net gaan -The wizard of oz; gewoon geen fuck aan -The run away bride; te langdradig -dr. strangelove; saaaaai -Loser; ook nie leuk, alleen dat stukje met dat waterbed was leuk -een film waarvan ik de naam niet meer weet, maar het gata over 2 mannen (een met lang haar en de ander kan nie praten) en dan gaan ze op weg naar filmstudio's ofzo, en dan komen ze vier meisjes tegen en het was een heel vaag verhaal en ik snapte er niks van en er zat hele flauwe humor in -You've got mail; te lang en te saai -Boys&girls; ziet er leuk uit aan de buitenkant maar valt echt tegen -The third weel; een film waaronder je de hele tijd denkt: 'ga nou gewoon zoenen en zeur niet zo' verder weet ik er even geen meer... |
BLOODY SUNDAY
Verschrikkelijk emotioneel en realistisch. |
Lotr
|
Ik vond de Matrix ontzettend slaapverwekkend.
Maar dat komt omdat ik er helemaal niets van snapte :o |
Citaat:
|
What Lies Beneath.
Wat een saaie voorspelbare film zeg. Niet zozeer de ergste, maar wel een van de meest overrate films die ik gezien heb zegmaar.. The Perfect Storm is ook kut. Die hebben wij hier op dvd liggen en ik heb em nog nooit afgezien, wat een gezeik. Me Myself & Irene is ook al on-leuk.. Ach, te veel films die een groot succes zijn geworden en ik gewoon bagger vind. (dude where's my car vind ik ook geweldig moet ik zeggen) |
brain dead is kut.
|
pariah
een of andere halve pro-nazi film |
Titanic
(tijdens een trans-atlantische vlucht gezien :() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:44. |