![]() |
Gtst [2]
Goede Tijden, Slechte Tijden
Starring: http://www.rtl.nl/components/soaps/g...203_90x114.jpg Robert http://www.rtl.nl/components/soaps/g...103_90x114.jpg Janine http://www.rtl.nl/components/soaps/g...dec_90x114.jpg Dennis http://www.rtl.nl/components/soaps/g...202_90x114.jpg Lalalalalaura http://www.rtl.nl/components/soaps/g...103_90x114.jpg Yasmin Enzovoorts. Hier verder! |
|
|
***SPOILER*** (Tekst selecteren om te kunnen zien)
-Robert trouwt binnenkort met Valerie -Valerie is vermoedelijk de echte moeder van Charlie en Morris -Isabella krijgt misschien een relatie met Ludo |
Gonzales schijnt met een s te zijn?!
|
|
Roza moet terugkomen!!!! Roza is zooo gaaf :cool: übercool! She's the star.. als zij weg is kijk ik niet meer hoor :mad:
|
Ik wil dat Isabella en Rosa in seksueel opzicht gaan strijden om Ludo die hen, met zijn inmiddels teruggekregen gezichtsvermogen, vernuftig tegen elkaar uitspeelt! Maar ja, ijdele hoop.
|
Citaat:
|
stom einde zeg...
Rik in zn enge onderboek waar je zn hele zaakje in kan zien :p zou lucas nu wéér ontvoerd worden? jammer dat barbara en janine niet gingen vechten... |
Zou punt twee van Evito's spoiler echt waar zijn? Dat zou ik echt stom vinden :mad: Barbara is cool!
|
Citaat:
|
ik vind dat job wel vaag overkomt
''ik ben je vader ik leef nog'' oke |
Citaat:
|
Citaat:
zo'n tv kaart in je pc bedoel ik |
Citaat:
en ze kon geen kinderen krijgen met Jeff |
Citaat:
en damn wat is isabella mooi :eek: Ik zou graag Ludo willen spelen als je scenario uitkomt :D |
Citaat:
Citaat:
|
Naaaahhjaaa lees reactie op spoiler:
Nah kw eet niet hoe je dat onzichtbare doet...dus niet lezen als je spoiler niet wilt weten... - - - - - - - - - - - - - Isa met Ludo?? Daar geloof k echt niks van! Dat zou wel heeeel raar zijn als dat zou gebeuren! |
Remco is lieeeef :D
|
Citaat:
edit: hoe kan het dat het ineens niet meer onzichtbaar is?? :confused: tis toch dezelfde kleur, of ben ik nou gek? |
Ja, maar als je heeeeeel goed kijkt zie je dat er de ene achtergrondkleur wat donker/lichter is dan de achtergrondkleur van de vorige post.
Jij had dus die donkere kleur genomen voor de tekst, terwijl jouw post op een lichtere achtergrond verscheen. Snap je? :p Dus voor de lichtere achtergrondkleur: #FFDB52 En voor de donkere achtergrondkleur: #EFCB42 -edit- om het ff te laten zien: donker licht |
donker
licht :D |
jammer dat rik en anita weg zijn dat was toch de hoofdmoot waarom ik keek.
|
oooow nu zie ik het :D licht en donker wisselen elkaar af, hip zeg
|
nu rick en anita eruit zijn blijven er wel een stelletje sukkels over..
eigenlijk waren hun toch wel twee van de "belangrijkste" spelers.. :( *huiwl* mjah who cares.. we kijken gewoon vrolijk verder.. :D |
Ik vind die ontwikkeling tussen ludo en isabella wel interessant :)
En daantje, dennis, laura, yasmin en die ene broer mogen van mij part gerust gaan |
Meneer Harmsen is :cool:
|
Citaat:
|
aaaaaaarrrgggh ik irriteer me echt aan die zwangere Laura, t wordt es tijd dat zij dood gaat of verdwijnt :o
|
joehoe die foto's van rosa:D haha koel:P
maarre ik heb eventjes wat gemist:| zijn rik en anita eruit?? ik wist wel dat ze d'r uit gingen, maar hoe??:D |
Citaat:
|
Ik heb het gemist vanavond :( mag ik een samenvatting, want op gtst.nl staan 3 zinnen..
|
zijn anita en rik d'r nu defenitief uit? wis ik namelijk niet :(
en ja, laura, robert, dennis, daantje, yasmin en broer moeten er idd uit!! milan niet, die mag blijven :p |
Ik vind dat van Isabella en Ludo maar saai! Why doet ze ineens zo geinterreseerd? :confused:
Tzal wel weer n onafgewerkte verhaallijn worden, net als dat van Milan en Robert. Milan is weer gewoon het brave zoontje? Beetje raar! Ik durf trouwens te wedden dat Remco verliefd op Janine gaat worden. YAY :D |
kan iemand even vertellen wat er de laatste 2 dagen is gebeurd??? En waar zijn rik en anita heen?En de baby?
|
Citaat:
Dennis en Daantje gingen voor controle naar het ziekenhuis waar ze een dokter tegen Robbert hoorden zeggen dat alles goed is met het kindje. Ze weten dat ie een kind krijgt en Robbert ging er vanuit dat ze ook wisten van wie, dat was het einde van vrijdag. Hij zei tegen ze dat de kans heel groot is dat Dennis de vader is. |
Citaat:
|
Ik hoop dat het wederzijds is en dat simon uiteindelijk toch met die ester gaat trouwen (dat mogen ze overigens in canada doen, anders krijg je weer 1 hele aflevering dat over die bruiloft gaat)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
~*volgende week*~
Maandag 17 februari Charlie snapt niet waarom ze geen contact mag hebben met haar tante Valerie. Zodra hij gehoord heeft dat Laura zwanger is spoedt Dennis zich naar Laura toe, die zit echter niet op hem te wachten. Tony zet Yasmin onder druk, maar zij wil niet langer meedoen aan zijn spelletjes. Dinsdag 18 februari Yasmin voelt zich beroerd als Stefano zomaar in elkaar geslagen wordt. Milan vindt een kaartje voor een belangrijke voetbalwedstrijd, Charlie eist dat hij het aan de rechtmatige eigenaar teruggeeft. Janine neemt Esthers plaats in bij een fotoshoot van Simon. Woensdag 19 februari Isabella doet erg haar best om de gespannen sfeer tussen haar en Ludo te breken, maar ze bereikt het tegenovergestelde. Isabella’s therapeut waarschuwt Barbara dat Isabella nooit meer naar haar therapiesessies komt. Janine wil van Remco weten of hij verliefd op haar is. Charlie komt erachter dat Milan haar voorliegt. Donderdag 20 februari Robert begeleidt Laura naar het ziekenhuis voor een abortus. Dennis en Daantje zoeken ook naar een manier om Laura te steunen. Janine zou het liefst al haar leugens aan Simon opbiechten. Isabella verzwijgt hoe ze aan een blauw oog komt. Jef is niet blij als Robert flirt met Valerie. Vrijdag 21 februari Barbara vindt het maar niks als Janine zich uitslooft voor Simon. Laura heeft een geheim dat ze met niemand wil delen. Robert ontdekt dat Jef zonder overleg de opdracht van Valerie heeft afgezegd. Charlie maakt zich zorgen om Isabella. |
Citaat:
|
Citaat:
Dat ze gewoon zegt dat ze abortus heeft gepleegd maar dat ze het op het laatste moment toch niet kon, en het dus toch heeft gehouden.. |
Als Daantje nu lief gaat doen tegen Laura vind ik d'r echt nog dommer...
|
Laura moet er nu echt uit (n)
en Ludo moet weer kunnen zien en en wat is het toch een stomme soap :o |
Citaat:
|
ik heb ook een hekel aan daantje:D ze is echt irritant;p
en ludo is koel dus die moet weer gauw gaan zien:) btw komt harmsen nog wel terug uit new zeeland of?? en soaps zijn altijd stom:) maar soms heb je nou eenmaal zin om lekker stompzinnig bezig te zijn.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:31. |