![]() |
prijs drums/ electrische gitaar
Ik vroeg me af wat de rpijzen waren voor een elektrische gitaar of een drumtoestel van redelijke goede kwaliteit :D
thanks |
Elektrische gitaar + versterker van dusdanige kwaliteit dat het in elk geval niet binnen 10 jaar van ellende uit elkaar valt: vanaf 350 euro. Dat is nieuw, en zo'n beetje het minimumbedrag dat je ervoor neer zult moeten leggen.
Tweedehands is zeker ook een optie. |
Mijn gitaar was alleen al 450 pleuro :D
|
Citaat:
|
beetje groepkoop drumstel plus wat gare bekkens..ben je toch wel 500 euro kwijt
|
oh, je vroeg redelijk goede kwaliteit
euro of 1000? drums dan. als je nog redelijk goeie bekkens erbij wil (dus geen budget/beginner series) dan reken er nog maar 500 a 600 euro bij. |
Citaat:
Maar groot gelijk heb je hoor. |
fuck it man, voor 750 euro heb je een goed drumstel....
|
nee, dan heb je geen bagger drumstel. een echt goed drumstel kost wel wat meer. en dan nog bekkens hè
|
daar heb je gelijk in....voor een goeie bekken set betaal je al 250 euro... ik ben opzoek naar een elektrish drumstel...niet te duur.
enig idee waar ze die dingen verkopen? behalve bij feedback.... |
Ach een goed drumstel....voor punk en hardcore is dat maar relatief...koop een goed klinkende bekkenset...en zorg dat je een lekkere snare hebt en ik vind t best :)
|
Citaat:
|
Denk voor thuis haha....teringherrie man.
|
Elektrisch ? geld te veel?
|
Citaat:
|
Je hebt ook goedkope en is handig voor thuis.
|
zo'n rammstein/orgy geluid is echt nei geil :p
|
Citaat:
|
muilhoudcore
Ik wil zo`n mooie set Roland V drums |
Citaat:
jaa toch |
meeste van die elektrische sets spelen echt kut, behalve de duursten, daarom zijn je juist stoer.
wel ideaal spul voor op je kamer ja, maar goed, een elektrische set kan alles, behalve klinken en spelen als een echt drumstel :D |
Citaat:
|
zijn bananen krom :D
|
Citaat:
|
neej das toch die darter?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Haha !
Sorry een beetje off-topic, maar die avatar is echt hilarisch :D |
Ik heb in de oefenruimte mijn drumstel staan, en nu wil ik thuis nog iets....en dan koop ik liever een elektrish drumstel dan nog een normale...
|
dus? beetje degelijke elektronische set kost nogsteeds 400 a 500 euro (2de hands), als je dat incl brain en versterkertje wil
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:28. |