Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Vrije tijd (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=31)
-   -   Ik kijk nu naar NL-ARGENTINIE HET STAAT 0-0 (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=376021)

Evil creature 12-02-2003 20:41

Ik kijk nu naar NL-ARGENTINIE HET STAAT 0-0

Wie vind dit een boeiende wedstrijd en wie niet...

Krugdinho 12-02-2003 21:26

het is 1-0 geworden mooie goal van van bronckhorst (y)

jdiezrequejo 12-02-2003 21:47

Citaat:

Zaagmanz schreef:
het is 1-0 geworden mooie goal van van bronckhorst (y)
idd :) Mooi schot van afstand :)

de ballonnenman 12-02-2003 22:45

87. goal van bronckhorst

en daar is dan ook alweer alles meegezegd.
Ja, jammer trouwes dat Dik Advocaat het weer nodig vond om Waterreus de hele wedstrijd te laten keepen...

vreselijke fout 13-02-2003 13:21

Leuk topic :rolleyes:

Mr.Oizo 13-02-2003 14:56

1-0 Van Bronkhorst :p

En Tsjechie gewonnen van France! :eek: Kan nog wel een lastige tegenstander worden...

Xia 13-02-2003 15:16

Citaat:

de ballonnenman schreef:
87. goal van bronckhorst

en daar is dan ook alweer alles meegezegd.
Ja, jammer trouwes dat Dik Advocaat het weer nodig vond om Waterreus de hele wedstrijd te laten keepen...

Dat heet gerechtigheid. Eindelijk zien ze ook bij het Nederlands Elftal in dat Waterreus een super keeper is.

Ik vind het trouwens wel gaaf dat Nederland zo goed gaat nu. Straks gaan ze nog echt naar Portugal:p

Krugdinho 13-02-2003 15:36

Citaat:

Myself! schreef:
Dat heet gerechtigheid. Eindelijk zien ze ook bij het Nederlands Elftal in dat Waterreus een super keeper is.

Ik vind het trouwens wel gaaf dat Nederland zo goed gaat nu. Straks gaan ze nog echt naar Portugal:p

alsof dat zo verassing zal zijn nederland is dat aan z'n stand verplicht.

de ballonnenman 13-02-2003 15:42

Citaat:

Myself! schreef:

nou zeg..zo geweldige speelde hij gister ook weer niet. Er zijn zeker een aantal betere of gelijkwaardige keepers te vinden voor het Nederlands elftal. Maar ja, Watereus er in zal wel zo'n vriendendienst zijn van Advocaat..

Geomancer 13-02-2003 16:27

Waterreus keepte,omdat V.D Sar geblesseerd is,en Westerveld ook onder de maat presteerde. Waterreus had meest fitte indruk.
Hij keepte wel goed,maar er waren maar weinig ballen van Argentinie die echt gevaarlijk waren.

freggelfreak 13-02-2003 16:52

Citaat:

Geomancer schreef:
Waterreus keepte,omdat V.D Sar geblesseerd is,en Westerveld ook onder de maat presteerde. Waterreus had meest fitte indruk.
Hij keepte wel goed,maar er waren maar weinig ballen van Argentinie die echt gevaarlijk waren.

westerveld die onder de maat presteert???? :eek: sorry hoor, maar westerveld is echt een superseizoen aan het spelen nu en dat kan toch niet echt van waterreus gezegd worden. heeft er best veel tegen gehad tegen grote teams (onder andere cl)

bigJ 13-02-2003 18:32

ik kijk nederland meestal wel, vind ik altijd wel leuk!

ik vond het alleen jammer dat het een oefenwedstrijdje was.. dan zit er toch minder spanning en actie in dan bij een bekerwedstrijd! dat merk je bij publiek maar ook bij de spelers..

Krugdinho 13-02-2003 18:45

ik zeg dit niet omdat ik feyenoorder ben maar ik vind zoetebier toch minstens even goed als waterreus.

The Senna Fan 13-02-2003 20:21

Zalige goal van Van Bronckhorst!!!

Vond het wel onbegrijpelijk dat Waterreus in de goal stond en niet Westerveld, die knakker speelt vet goed te laatste tijd!

superjip 13-02-2003 22:59

hahaha ik was erbij in de arena...die sfeer daar is echt altijd weer even gruwelijk...De goal was briljant ja......Die van Bronckhorst verbaast me elke keer weer (toen tegen noord-ierland ook al)

Lekker voor argentinie met hun miezerige aanhang (y)

Krugdinho 14-02-2003 07:55

Citaat:

superjip schreef:
hahaha ik was erbij in de arena...die sfeer daar is echt altijd weer even gruwelijk...De goal was briljant ja......Die van Bronckhorst verbaast me elke keer weer (toen tegen noord-ierland ook al)

Lekker voor argentinie met hun miezerige aanhang (y)

dat was geen noord-ierland maar gewoon ierland.

superjip 14-02-2003 17:03

Citaat:

Zaagmanz schreef:
dat was geen noord-ierland maar gewoon ierland.

whatever..

Desiderius 14-02-2003 17:31

Citaat:

Zaagmanz schreef:
ik zeg dit niet omdat ik feyenoorder ben maar ik vind zoetebier toch minstens even goed als waterreus.
Hoeveel wedstrijden heeft Zoetebier gespeeld de laatste tijd?

juist ja

The Senna Fan 14-02-2003 19:10

Citaat:

Desiderius schreef:

juist ja

Das waar maar vergelijk de prestaties van Waterreus nu eens met die van Westerveld van de laatste paar weken?

Dat dacht ik ook ja, Westerveld in NL als 1ste reserve van Van der Sar!

BTW, als Zoetebier fit is vind ik hem beter in NL passen dat zo'n Waterreus.

Krugdinho 14-02-2003 19:39

Citaat:

Desiderius schreef:

juist ja

ja maar als ie fit is bedoel ik dan toch :rolleyes:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:22.