![]() |
[internet sharing] usb adsl??
heeyz ene vriend van mij vroeg of ik zijn internet kon delen ik dacht dat doe ik wel ff..
blijk dat die adsl internet heeft via de usb poort hoe deel je in godsnaam zoiets?:| |
een netwerkaart in de PC proppen en die naar een hub doen :s
gewoon via win NT (XP) delen doen, of anders winroute ofzo |
Citaat:
hij heeft geen hub.. dus ik d8 2 netwerkkaarten.. heb nu welsygate geinstaleerd ensoow mah alles via msn maybe dat dara de fout it.. |
Citaat:
als ie er maar 2 heeft gewoon een crosskabel gebruiken zijn er trouwens nog geen hubs met USB poorten>? |
Citaat:
|
Netwerk tussen twee computers gewoon crosslink kabel leggen.
Sharen doe je gewoon met ICS op Windows 2000 of XP. Dat is een NAT-achtig systeem, wat uitstekend werkt ( voor zover dat onder Windows mogelijk is :p :D ). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik dacht dat je zo bedoelde als in xp-->rechtermuisknoip op de lan--->internet delen |
Windows 98 heeft geen ICS dacht ik. Maar sowieso is dat een slecht OS.
Draai dan tenminste Windows 2000 op 1 computer. Die kan dan internet sharen met ICS. |
Citaat:
|
Ja maar jij wilde het voor hem delen, en als dat inhoudt dat Win2k geïnstalleerd moet worden lijkt me dat ook niet zo'n opgave voor je. :)
|
Citaat:
als jij geen printerdrier hebt zoek je die ook op enz ge je ook niet instaleer xp die heeft alle drivers.. kweet voorbeeld is brak mah tis wel zo ;):P |
Windows 98 zit wel goed qua driverondersteuning. Maar het is gewoon een klote OS.
Installeer eerst een degelijk OS. Qua uiterlijk verschillen Windows 98 en Windows 2000 niet veel. |
Citaat:
|
Nou mooie gelegenheid om het zelf eens te zien en te ervaren lijkt me. :)
Overigens, als er 128MB of meer geheugen in zit, kun je het beste Windows XP installen. |
Citaat:
offtopic zijn wij de enigste 2 online ofsow :p |
Citaat:
Maar ik ben nu toch met je probleem bezig, waarom zou dat offtopic zijn? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:11. |