![]() |
[Warcraft |||] multiplayer
Ik hoorde laatst iets dat je iets kan downloaden waardoor je met een persoon via je ip adres muliplayer kan spelen dat is dus zonder wonnet te gebruiken, weet iemand precies hoe dat werkt?
|
:confused:
alles gaat gewoon via battle.net |
Hij bedoeld waarschijnlijk IPX of LAN.....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
je hebt zeker iligale versie :o
|
Wat heeft dat er nou weer mee te maken.
Het is toch gewoon leuk om tegen iemand te gamen wie je kent. |
Citaat:
|
ik weet niet wat je bedoelt, maar je kan ook wel tegen iemand spelen die je kent via battle.net Maak gewoon een custom game aan, moet ie niet public zijn, en laat je maat em joinen. simpel zat
|
Warcraft III: Frozen Throne Beta test Signup is aan de gang
Iemand anders die ook aangemeld heeft? |
ja dat kan het heet Lancraft ofzo iets ik ga nu eten maar ik zal zo anders even checken voor je
|
Weenie echt hoe het zit met die expansion voor Warcraft III maar het zal het spel volledig omgooien.
Als je casters haat ga je voor de night elves en maak je massaal dryads met meat schield maar nu komen al die anti casters en zelfs units die spells kunnen "stelen". Trouwens ze hadden die shadow dancer ofzo wel wat volwassener mogen maken, domme aap :mad: |
Citaat:
|
ik wil me aanmelden voor frozen throne beta
alleen mn pc is nog te langzaam (P3 500,192 RAM) maart krijgen we pas een nieuwe...grrr dan pas maar misschien dat ik me evengoed aanmeld bij de weg, ik zit in t weekend vaak op battle.net acc: Videl[GoD] ben lid van Guardians of Darkness (heb clan ook met 2 vrienden opgericht (Vegeta[GoD], Goku[GoD] en onze site is eindelijk online |
ben al tijdje gestopt
maar tjek het account "linblin" ff was de 1e nederlanders die 500 wins haalde met random (krijg je zo'n mooie rode draakje geloof ik als avatar) |
og linblin is ourderwets
heb er nog een in mn lijst staan met 200 wins, 1 loss by the way check deze ....Carr.... zonder de puntjes dan heb ik verslagen in 2vs2 :) |
http://www.infoceptor.com/files/war3/warcraft3.shtml
kijk hier maar eens bij downloads ik heb het nog niet getest btw, ik ben nog bezig met single player wc ik heb hem pas ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:26. |