![]() |
lees maar niet moest alleen maar mijn ei kwijt
Hoi
Heb vandaag een rot dag gehad Eerst ruzie met een vriendin. Die ik zelf had uitgelokt. Daarna voor het eerst 6 uur gespijbeld. Het was niet goed maar moest denken denken en nog meer denken.Ik weet niet meer wie of wat ik ben.Mischien door het naars chool gaan.Mischein wel door wat er gister is gebeurt.In iedergeval weet ik nu dat ik me fijner voel bij paarden dan bij mensen. Dat wist ik al langer maar nu merkte ik het gelijk .Samen met een ander meisje dat aan het spijbelen was heb ik gepraat en eindelijk kreeg ik erkenning.Ik ben niet de enige met zo'n gedrag .Ik voel me bij haar en bij de paarden op m'n plekkie.Nu alleen morgen weer naar school terwijl ik vandaag heb gespijbelt vanwege mijn gevoel. Als ik morgen instort wordt het verdacht en wat dan.Ik weet nit of ik naar school wil mischein wil ik alleen maar bij paarden zijn zonder de nare gevoelens.Maar aan de andere kant wil ik ook wel weer leren om later een baan in de paardne te krijgen.Ik struikel nu ook al 3 dagen met mijn slaap als ik 5 uur heb geslapen in die drie dagen is het veel.Hoe kan ik mezelf weer aankijken en mijn probleem erkennen?Want zo loopt het niet goed af . Sorry voor dit weer zo lange verhaal |
Heej meisje, k heb toch maar je verhaal gelezen. Tis moeilijk he? Ik weet het... Ik weet niet wat je precies allemaal is overkomen, maar ik wil je in ieder geval veel sterkte wensen. Mail me als je daar behoefte aan hebt... http://forum.scholieren.com/wink.gif
heleen_butterfly@hotmail.com |
hai meissie...
Ik heb oowk maar ff je verhaaltie gelezen, kweet moeilijk wat ik hierop moet zeggen , je hebt er nix aan , maar je weet tog dat er iemand is die aan je denk he... als je wil kun je me adden in msn of mailen.. If you like to talk.. X Vistikje MissieMistic@hotmail.com |
Citaat:
|
alleen om de titel al ben ik het gaan lezen.
jij bent ook een mens en ben je belangrijk en je hebt recht op aandacht groetjes mijn |
ik las je verhaal toch maar, sorry
ik heb ook wel zeer zware kut dagen gekent, veel mensen denk ik wel. ik kan je dit zeggen doe lekker wat goed voor jouw voeld. en ga alsjeblieft naar school als je iets gaat ontwijken of negeren gaat het niet weg. naar school moet je ooit weer. ik wens je veel sterkte |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:17. |