![]() |
Hij staat krom...
Mijn penis staat een beetje krom naar links en dat vind ik best wel vervelend, wat kan ik hier tegen doen? Ben als de dood dat een meisje me hierdoor gaat uitlachen.
Ik heb een lineal erbij gehouden en de "kop" staat +/- 2 cm naar links krom. help! :( |
Dat kan tijdens de seks best wel voordelen hebben...
Hij buigt trouwens toch, is wetenschaolijk bewezen. Dus dat doet er niets toe. Niets mis mee. |
dan ben je vast linksdragend
|
kromme penissen kome nvaak voor
maak nie uit als ut hebt |
Lisa, ik houd van je...
waarom loop je nou steeds weg als ik mijn pik te voorschijn haal? Wacht - Rick - Wacht, je moet iets verder naar rechts Rick, dan is het goed! Ok Trouwens dat advies van jou was ook heel erg goed Welk advies? Om contact op te nemen met Pikkrediet Dat werkt echt he! Bespaar jij nu ook zoveel op je rechtzetting? Ja, joh, enorm, met die klantenkut en die pikorderlening ben ik echt een stuk gekoper uit! En het is heel eenvoudig, er is zelfs iemand bij me langskomen om alles voor me recht te zetten, echt ideaal! Simpik toch! |
Even serieus. 2 centimeter is best veel, maar het zal wel komen omdat je een lange hebt? Naja, het is geen probleem hoor, heel normaal!
|
Komt inderdaad vaker voor.
Misschien wel best vaak maar je hoort er nooit iemand over. Als het niet pijn doet en je penis ziet er normaal en gezond uit is er niets aan de hand. Heb je er toch last van, pijn aan, of je bent er niet gerust op zul je ff langs de huisarts moeten. Er zijn enkele ziekten die voor een pijnlijke vergroeing kunnen zorgen, maar van wat je vertelde zal je zoiets wel niet hebben. Ik neem aan dat meeste meisjes niet wel of neit van je houden vanwege je penis. Een vriendin van me vind zelfs ALLE geslachtsdelen lelijk en toch houd ze heel veel van haar vriendje. Kennelijk niet belangrijk dus. hmm.. zoiets hoor je nou nooit van jongens dat ze borsten of geslachtsdelen lelijk vinden.... |
Een kromme, dat is verrukkelijk. Voelt heel apart voor een meisje. Het komt trouwens door je manier van dragen. Als je weer een rechte wil (zaaaai) dan zou ik bij de hema maar een grote stapel Large boxershorts halen, en geen strakke spijkerbroeken meer dragen. Over een paar jaar is -ie weer kaarsrecht, en het is ook nog beter voor als je toe bent aan kinderen.
|
Citaat:
Maar goed, het is echt normaal dat een piemel wat krom is hoor, daar hoef je je geen zorgen om te maken. Een meisje knapt er heus niet op af! |
Citaat:
|
ieder pik is anders. pak honderd penissen in erectie en er zijn er geen twee hetzelfde (is mijn theorie)
|
thanks! jullie weten niet hoeveel jullie me geholpen hebben!
Ben blij dat er zo open over alles hier gepraat kan woren :) |
Maak je niet zo druk man,
ten eerste niemand is perfect en ten tweede volgens mij merken veel meisjes het niet eens, k neem aan dat ze je niet eerst helemaal gaat onderzoeken voor er iets gebeurt. en ten derde als het meisje ook nog nooit met een jongen naar bed is geweest, hoe moet ze dan weten hoe hij hoort te staan?!? :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Offtopic: lol@ evito :D
|
Citaat:
|
zoals vast al gezegd: dat is normaal en dat hoort op L&G en niet op sexualiteit
|
Is niet erg en maakt niets uit.
|
Citaat:
|
is wel vervelend met grote curves hoor! kurketrekkers en loopings schijnen ook vervelend te zijn;p
mijn theorie: elke curve is anders! |
|
Citaat:
|
Citaat:
Niks aan de hand. Alsie het nog maar doet! ;) |
Ik vind dat dit op L&G hoort.
Seksualiteit-->L&G |
Citaat:
|
Zoals de meesten al zeggen: maak je geen zorgen , dat is echt doodnormaal. het is zelfs 'vreemd' als een penis wel kaasrecht is..!
|
Lieve schat, dat is de normaalste zaak van de wereld en als een meisje je zou uitlachen om zoiets is ze je niet waard.
|
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:45. |