![]() |
TK Spawn en andere comics NL en Amerikaans
Ik heb nogal wat comics dubbel die ik graag verkoop (of eventueel ruil)
Hieronder volgt een lijstje. Handigste is om me persoonlijk te emailen voor vragen ipv zaken op het forum te bespreken. De meeste comics zijn 1 of 2 keer gelezen en zien er goed tot zeer goed uit. Nederlandse Juniorpress uitgaven Image special 1 : Medieval Spawn/Witchblade Image special 3: Angela Image special 4: Violator Image special 5: Spawn : Bloodfeud Set van Image specials en Curse of the Spawn uitgaven. Inhoud : Vertaling van de amerikaanse Curse of the spawn delen 1 t/m 22 Bonus: Amerikaanse comics Curse of the Spawn 23 en 24 Set met de eerste 20 nummers van de serie Spawn Bonus Amerikaanse Spawn 10 (niet in nl serie opgenomen) Witchblade 14 (met het Tombraider/Witchblade verhaal) Amerikaanse Image comics Darkness 1 Darkness 2 Fathom Killian’s Tide 2 Inferno Hellbound 2 Midieval Spawn/Witchblade set Spawn : The Dark Ages 12 Spawn : The Dark Ages 16 Spawn 1 Spawn 5 Spawn movie premiere special edition 1 Spawn: The Impaler set Spawn: Violator set Tomb Raider Journeys 2 Witchblade/Tomb Raider 1 Ik ben benieuwd of er geinteresseerden zijn... |
Wat wil je voor darkness 1 &2?
|
Heey Prophet,
Ik heb je al ge emailed, maar nog geen antwoord gehad. |
Citaat:
|
Ik wil Spawn 1 & 5 wel heb ze alebij niet wat wil je er voor hebben?
|
als iemand nog Curse of the Spawn deel 1 en 2 kwijt wil.....mail me aub
wodam6sic6@hotmail.com heb nog een amerikaanse versie liggen van CotS 23 dacht ik |
Darkness 1 & 2 en Spawn 1 & 5 worden al verkocht, de andere comics zijn nog steeds te koop.
iemand intresse? (email : soundgoblin@hotmail.com) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:42. |