Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Games (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=26)
-   -   Golden Sun: The Lost Age (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=376469)

owlbeer 13-02-2003 12:47

Golden Sun: The Lost Age

Wanneer komt het uit?

Eerste deel was egt superrrrrrrrrr

Rareware 13-02-2003 22:12

Wist ik het maar. :( Kan zelfs nog geen vertaalde rom vinden :mad:

owlbeer 14-02-2003 11:31

damn, k wil het gewoon spelen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hellracer 14-02-2003 17:35

Spijtig genoeg heb ik ergens gelezen dat het pas 3 kwartaal dit jaar uit komt ik zal nog eens goed zoeken voor de zekerheid. Ik hoop dat ie eerder uitkomt.

Ieke 14-02-2003 20:45

Citaat:

Hellracer schreef:
Spijtig genoeg heb ik ergens gelezen dat het pas 3 kwartaal dit jaar uit komt ik zal nog eens goed zoeken voor de zekerheid. Ik hoop dat ie eerder uitkomt.
Dat heb ik ook ergens gelezen, maar op de site van nintendo heb ik nog geen datum kunnen vinden.

owlbeer 16-02-2003 20:39

Je moet ook niet bij Nintendo kijken maar bij de site van Camelot zelf, daar staat geloof ik iets van April 2003 in de VS. En dat is goed want de rom zal niet veel later verschijnen :D

Stofzuigerslang 16-02-2003 21:10

Het is nu al verkrijgbaar in Japan, 14 April in de VS en in de herfst hier in Europa (september-oktober)

owlbeer 17-02-2003 09:26

Chill! :cool:

Reynaert 26-02-2003 20:43

Golden Sun ownz alle andere RPGs op het moment. :)

||_()_|_| 26-02-2003 22:14

Gelukkig is het 2 keer x zo groot als GS 1 . Tenminste als ik de reviews mag geloven . IK zou trouwens niet je save file wissen van GS 1 , die Data kan je transferren naar GS2 met een code ofzo.

owlbeer 27-02-2003 13:58

Citaat:

||_()_|_| schreef:
Gelukkig is het 2 keer x zo groot als GS 1 . Tenminste als ik de reviews mag geloven . IK zou trouwens niet je save file wissen van GS 1 , die Data kan je transferren naar GS2 met een code ofzo.
werkt dat wel met een rommetje dan?

Darvan 27-02-2003 15:36

Citaat:

owlbeer schreef:
vast niet... je zal er vast wel een linkkabel voor nodig hebben....

(tenzij ze natuurlijk snel genoeg met een linkkabelachtig iets optie komen op de emu's :o )

Stofzuigerslang 27-02-2003 15:42

Citaat:

owlbeer schreef:
Nee, kan nadat je GS hebt uitgespeeld het opslaan, dan heb je een "Clear Data" file.

Als je dan in het hoofdmenu (het beginscherm, waar je "New Game", "Continue", etc. kan kiezen moet je R en links op de D-pad ingedrukt houden. Druk dan op B en houd R en links ingedrukt, dan zie je een nieuw icoontje in het menu, de "Send" optie.
Als je dat aanklikt, dan kan je weer kiezen uit "Password" en "Link". Als je "Password" kiest, dan kom je in een menu en dan kan je kiezen uit "Bronze", "Silver" en "Gold".

Met de "Bronze" password zie je dan een password van ongeveer 16 tekens die de data van je character's levels en je Djinn bevat.
Met de "Silver" password zie je dan een password met meer tekens (ongeveer 61) die de data van je character's levels, Djinn en de precieze statistieken van je characters bevat.
Met de "Gold" password zie je dan een password met ongeveer 260 (!!!) tekens die de data van je character's levels, Djinn, de precieze statistieken, de items die je bij je draagt en je geld.
Die kan je dan in GS:TLA invoeren en dan hebje veel dingen van je ouwe GS in dit spel.

Je kan ook gewoon simpel 2 GBAs hebben en een linkkabel. Gewoon beide linken, eentje met de ouwe GS met een "Clear Data" bestand en eentje met GS:TLA.
Je kan maar beter alles hebben gehaald (alle bijmissies (De "Bandits" vangen, terug gaan naar Vault en dan vertelt de burgemeester dat ze weg zijn, Colussus verslaan (je weet wel, dat toernooi gedoe) en Lord Hammet uit Lunpa redden), Crossbone Island) en de zeldzaamste dingen bij je hebben.

Zie www.gamefaqs.com bij Golden Sun of Golden Sun: The Lost Age voor meer info en bekijk de messageboards. Meer vragen hierover en welke spullen je moet hebben etc. blijf dan posten.

Mindfields 27-02-2003 19:50

Nou, ik ga zaterdag naar Amerika..hopelijk issie daar al uit...

Stofzuigerslang 27-02-2003 20:19

Citaat:

Parallel schreef:
Nou, ik ga zaterdag naar Amerika..hopelijk issie daar al uit...
Als je een endje naar boven kijkt, zie je dak heb gezegd datie op 14 april in Amerika uitkomt.

owlbeer 01-03-2003 11:03

Lastig verhaal hoor over dat kopieren. Maja k denk dattik wel alles heb, nadat ik het zo ongeveer uitgespeeld had heb een walktrough :o erbij gepakt en ben alles nog eens over gaan doen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:21.