![]() |
oh my goddess
hallo lieve mensen/forummers
ik heb een vraag aan jullie: ik hoor best veel over oh my goddes. mn nicht heeft bijvoorbeeld poppen van deze serie/film ik hoor ook overal op het internet dat de serie/film erg goed is. nou wou ik graag weten waar de serie of film over gaat en dan had ik ook nog eens wat gehoord over oh my mini goddes is dat hetzelfde? en zo niet wat is dan het verschil ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. het schijnt echt grappig en een goed verhaal te hebben zijn |
Oh my Goddess (Ahh my goddess) is een romantische serie over Belldandy de goddess en haar zussen ofzo.
De serie gaat over een jongen die een groot hart heeft maar niet echt stoer ofzo, en die belt per ongeluk het verkeerde nummer en krijgt dus een goddess aan de lijn. Die komt op bezoek en dan mag die een wens doen. Hij wenst dan dat zij zijn vriendin word. Ik heb de originele 6 series gezien, maar er schijnt dus ook een spinoff oid. te zijn, inderdaad met de mini goddesses die telkens iets anders beleven. De film heb ik geloof ik nog, van ohh my goddess. Daar gebeurd iets; moet belldandy ineens terug naar de hemel en een oude exvriend van belldandy probeert de wereld over te nemen ... of te verwoesten zelfs. Ik vond het iig. een leuke serie. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:19. |