![]() |
Ghost of the Robot
Ghost of the Robot is een 'rock' band uit Amerika, met als zanger James Marsters (ook wel bekend als Spike uit Buffy :p)
Zie voor de officiële site hier :) Deze toffe gasten komen voor een tour in Europa. Engeland, Frankrijk en Duitsland. Één datum is pas bekend. Zaterdag 14 juni in The Garage in Londen. Voor meer info klik hier :) Voor meer fans check dit forum :) |
jah jah hopjesvla
|
Stel je wilt gaan...tis wel prijzig ;)
Ticket concert: €17.50 Vliegticket London Luton (easyjet): €50 (ongeveer) Formule 1 hotel in de buurt: €42.50 (voor 3 personen) En dan nog vervoer met de trein naar hotel en naar het concert toe enzo. Ook nog drankjes etc. Dus dan moet je op minimaal 100 euro rekenen :eek: |
GotR!! :D
Ze zijn GE-WEL-DIG! :) Vind 'Valerie' en 'Vehicles stock me' zo super! :D |
Citaat:
Ik vind "Dangerous", "Just What I Needed" en "Smile" ook erg goed :) Well, ga jij naar een concert van hun? |
Citaat:
|
Cool? Ja. (zie luistertopic)
Concert? Neh |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Yep, die zijn ook leuk, maar die andere twee zijn erg catchy. Blijft de hele dag lekker in je hoofd hangen. :) Uhm... betaal jij? :p |
Citaat:
Alleen als je een bepaalde CreditCard hebt, komt er nog 5 euro bij. Citaat:
In Amerika kosten de kaartjes $10-15 en vorig jaar een concert in Frankrijk kostte €25! :eek: Citaat:
Ik ben ook zeker wel veel geld kwijt, en ik wil zeker gaan! Als ik op tijd ben heb ik misschien een Meet en Greet kaartje! :) Dat zou echt zooo cool zijn. Heb je 2 uur voor het concert nog alle tijd om met ze te praten enzo (voor 50 man). Wel duur, denk zo'n €40 (inclusief concert) maar altijd nog goedkoper dan die conventies :p |
Citaat:
vluchttarief per volwassene/kind 15.00 EUR LUCHTHAVENBELASTING per volwassene/kind 7.50 EUR totaal per volwassene/kind 22.50 EUR TERUG vluchttarief per volwassene/kind 32.66 EUR LUCHTHAVENBELASTING per volwassene/kind 17.50 EUR totaal per volwassene/kind 50.16 EUR in totaal voor 1 volwassene 72.66 EUR en 40 pleuros voor een kaartje als je dat doet en je gaat dus ook naar engeland, als jij dan terugkomt dan kunnen ze je opnemen in de willibrord stichting, of duinenbosch:D:p |
Citaat:
vluchttarief per volwassene/kind 15.00 EUR LUCHTHAVENBELASTING per volwassene/kind 7.50 EUR totaal per volwassene/kind 22.50 EUR TERUG vluchttarief per volwassene/kind 7.66 EUR LUCHTHAVENBELASTING per volwassene/kind 17.50 EUR totaal per volwassene/kind 25.16 EUR in totaal voor 1 volwassene 47.66 EUR ^^ see :) je neemt gewoon die vroege vlucht ;) |
En als je naar het concert in Parijs wilt gaan.
Waarschijnlijk Club Med ofzo :) Dat is vrij vlakbij een formule 1 hotel (FORMULE 1 PARIS PORTE DE MONTREUIL). Dus we rekenen: * €20,- concert kaartje * €35,- formule 1 hotel (gedeeld door 3 dan) * €50,- ongeveer Retour Parijs met de trein (of je zou met iemand moeten carpoolen :)) Dus Parijs is over het algemeen goedkoper! |
Citaat:
|
Citaat:
Althans, zeker niet binnen 2 jaar. En daar ga ík niet op wachten! Dus ik ga naar Frankrijk of Duitsland :) Anyone wanna join me? |
Liedjes zijn hier te beluisteren :)
Gewoon wat naar beneden scrollen en daar staan een aantal samples (gewoon 'save target as' doen). YAY :) |
Citaat:
[edit]Ik prefereer toch liever de live versie van 'Vehicles Stock Me'. [/edit] |
Citaat:
|
Citaat:
die live versie is zoveel beter! enne, dr martens, naar duitsland...hoe duur is dat met de trein? ;) |
whaaaahoooeeee :)
Ik gaat naar Ghost of the Robot :) :) :) (y) Vrijdag 13 juni in Frankfurt. Meet&Greet kaartje heb ik zelfs (was 50 oeroes ;)) dus nu mag ik James betasten :o |
Citaat:
|
ik kan ook gitaar spelen hoor, als je wilt zelfs een beetj piano
betast mij en ben goedkoper uit |
Citaat:
maja, ik wil James Marsters ontmoeten...duzz :p |
Klinkt beetje als een obsessie haast.. :| :P
|
Citaat:
|
Zijn er nog van die meet en greet kaarten? :o
|
Pfffff...
Dit zijn 1 van de weinige momenten dat ik me laat lijden voor vooroordelen. Maar dit ga ik dus echt NIET luisteren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik vind de band trouwens wel (y), maar ik ga ze niet zien... maar dat wisten jullie al ;) |
Citaat:
|
Citaat:
ga je ook naar een concert? :) |
nog maar 8 dagen :eek:
|
Die band is echt alleen bekend door James Marsters.
|
Citaat:
Ik eis veel foto's! :p |
Citaat:
Maar dat boeit niet want ze maken leuke muziek :p |
Nou mensen, ik ben er heen (y)
Tot laterz! James beware! *kwijl* :o |
stoere bandnaam :cool:
verder ken ik ze helemaal niet :confused: |
engeland gaan voor concerten roelt, enige waar je ff rekening mee moet houden is dat als je nu 50 euro ziet voor een retourtje en je dat oke vind je ook snel moet boeken omdat het 3 dagen later 80 kan zijn :(
|
Mja, ik ben al geweest :o in Duitsland met de auto.
Het was zoooo gaaf :D Ik heb al een heel report online staan (y) James is irl ook zo hot :p *drools* |
zij zijn echt (Y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:56. |