![]() |
Girl, interrupted
donderdag 20 februari, 20:30u Net 5 :)
Ik heb deze film afgelopen weekend voor het eerst gezien (schandalig eigenlijk, zo'n goeie film :o) en ik wilde 'm al nog een keer huren maar hij komt dus donderdag op tv! Ik vind het echt een aanrader (y) Wie gaat 'm nog meer kijken? |
Ik ben ook al heel lang van plan om die film een keertje te huren, maar ik kwam er laatst ook achter dat die bijna op tv kwam, dus nou wacht ik daar wel ff op :)
Ben wel benieuwd, lijkt me een erg koele film! |
k heb goeie verhalen over die film gehoord dus ik ga um ook maar ff kijken!
|
Citaat:
|
Ik vond hem niet echt bijzonder, ik ga hem dus ook niet kijken...
|
ik heb em nou al een keer of 20 gezien (niet overdreven) maar donderdag kan er nog wel bij :)
geweldige, maar voor mij erg confronterende film |
wil hem al tijden zien
maar heb m nog nooit gezien dus ga hem dan wel kijken :) trouwens, onze bieb heeft helemaal niet het boek ervan (er bestaat toch ook een boek van?) en de wereld van sofie, dat boek hebben ze ook al niet.. belachelijk, wil ik ook eens wat lezen ;) |
Citaat:
|
schande, dat jullie m allemaal nog niet gezien hebben :p ik heb m op video :)
zeker 1 van mn lievelingsfilms, goed verhaal EN Angelina Jolie, wat wil je nog meer? :o:D maar ik ga m de 20e zeker weer kijken :) |
Mooie film.
|
woei eindelijk komt ie op tv:) ik moest 'm altijd nog es huren maar somehow kom ik zelden bij de videotheek:| helaas moet ik wel werken maar lang leve de video:) ik ben iig erg benieuwd, lijkt me een koele film:)
|
jup k ga hem ook kijken ..maar dan niet donderdag avond :p
ben helaas niet thuis ...maar 't word voor me opgenomen ..jaah wil het graag zien :D ! |
op kot staat ie op m'n harde schijf, moet 'm ook nog zien voor de eerste keer :o :|
|
:cool: dat je het zegt, ik wil 'm nog steeds zien! :) (y)
|
girl, interrupted...is dat die ene met..AUW hand van winona ryder tussen de deur?? hoe eindigde die ook alweer?
|
Citaat:
maar alle 4 hebben ze m niet maar is het mogelijk om een boek te bestellen bij een andere bieb? Niet van een andere locatie, maar ook echt van een andere bieb? heb nog nooit gehoord dat dat kon, maar t zou wel leuk zijn :) |
Citaat:
spoiler * * * * * * nou aan het einde dan uhm heeft Lisa (Angelina Jolie) dat dagboek afgepakt van ... (naam kwijt, maar gespeeld door Wynona Ryder) en dan gaat ze dat dagboek dus zoeken en dan blijkt dat die Lisa dr allemaal uit voor zit te lezen uiteindelijk kunnen ze niet meer verder (ze zitten onder de grond onder de inrichting) en dan vertelt Wynona wat ze nou eigenlijk van Lisa denkt naja en dan is die dus helemaal stil en dan gaat ze huilen...en dan mag Wynona uiteindelijk naar huis en Lisa moet dat nog blijven, uiteindelijk komt het dus wel een beetje goed :) * * * * * * snappie t weer? ;) |
*Ik wil en ga hem zeker zien, ik heb er wel altijd van gehoord maar nooit gezien..
Nou ik gehoord heb wie er in mee spelen wil ik hem helemaal zien, ik hou zowiezo wel van dat soort films.. volgens mij is het een goeie film (y) * |
Geweldige film! Ik heb hem op video dus ik ga hem niet kijken.
Mar echt mooi! Wynona (y) |
ik ken hem niet..
maar die titel.. lijkt me meer een xxx-rated film.. girl interrupted during anal probe :p :D |
erg goed (y)
vooral de badkamerscene was echt zo van; :( en goed gespeeld (y) |
Hoihoi,
Ik ga hem ook kijken, heb hem al eerder gezien. Neem hem gelijk op want het is echt een topfilm mzzl |
ik heb ´t boek gelezen, super mooi. ik wil de film zeker zien :).
|
Ik heb er veel (goede) dingen over gehoord, ik wil hem zeker zien.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dankje blub ik=vis :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Eigenlijk vond ik die film nogal saai, maar goed ik ga um gewoon nog een keer kijken :D
|
Citaat:
|
Wuh ik wil em heel graag zien,maar ik moet werken :mad: :(
Wij hebben echt een klote videorecorder met een half kapotte afstandsbediening enzo. Ik ga me er zo eens over buigen en hoop dat ik hem aan de praat krijg.. :o :( |
Citaat:
ik vind alleen dat Wynona Ryder altijd zoveel wordt geprezen als het over deze film gaat, terwijl ik juist vind dat de Rol die Angelina Jolie speelt, veel beter is, maar dat zal aan mij liggen? :confused: |
Citaat:
op 't boek staat dat de film met Angelina Jolie is, Wynona Ryder staat er niet bij. terwijl die toch wel de hoofdrol speelt, is het niet? |
von m nie zo
|
Citaat:
(*ping* vandaar dat ik die naam kende.. go Henny :rolleyes: :o) |
vanavond dus :o
|
is wel cool
|
Ik vond hem ook niet zo. Heb hem thuis liggen.
Maar Winona en Angelina roelen |
Citaat:
|
Shit, vergeten op te nemen :mad:
|
wow ik was me vet boos aant maken tijdes die film......
goede film dus.... |
net voor het eerst gezien. sprakeloos (y)
|
Mooieee film, en erg herkenbaar, maar goed..
Erg goeie en ontroerende film.. Alleen een stukje snapte ik niet zo..dat kip onder het bed.. At ze dat nou wel of niet? Of zat ik ff niet op te letten? :S |
Ik vond de film in het begin wel mooi gedaan, dat de realiteit soms overliep in flashbacks, maar op een gegeven moment richt het zich meer op het leven in de inrichting dan op de oorzaak van Susanna's borderline-ziekte...Dat vond ik wat minder, aangezien sommige dingen wat oversentimenteel werden en daardoor de film aan kracht verloor...
Ook was de film soms erg voorspelbaar (de badkamerscene bijvoorbeeld, ik zag dat al aankomen). Dus ik vond m niet bijzonder... |
Ik vind het ook een goede film. Maar nu na 5 keer gezien te hebben vind ik hem wel minder. :)
|
Voor het eerst gezien gisteren. Redelijk goede film, goed geacteerd. Ik vind het geen wonderfilm, toch. Voor mij blijft One flew over the cuckoo's nest dé gekkenhuisfilm. Er zijn trouwens wel opvallende paralellen tussen Girl, interrupted en Cuckoo's nest. Zoals een introverte hoofdpersoon(Chief,Susanna) die wordt meegetrokken door een herrieschopper(McMurphy, Lisa) en uiteindelijk geneest, ten koste van de herrieschopper.
Een ding heb ik geleerd van deze films: in de jaren '60 kon je beter geen psychische problemen hebben.. |
Citaat:
|
mooie film! af en to snapte ik um niet meerhelemaal maar dat kwam omdat ik een samenvatting van scheikunde aant maken was :\
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:52. |