Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   hoe moet ik hem vertrouwen?! (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=376623)

krasiegirly 13-02-2003 15:50

hoe moet ik hem vertrouwen?!

hey allemaal,
ik heb een hele lieve vriend. En lekker issiej ook. maar het probleem is dat hij bij anderen oowk in de smaak valt. al die meisjes praten lief tegen hem enzow en hij gaat best wel close met ze om. En een paar willen me zelfs slaan omdat ze mijn vriend willen. Ik heb nu 8 maanden met hem en hij is heel speciaal voor me, want hij heb me ontmaagd. (en andersom ook) maar toen ik op vakantie was issiej dus vreemdgegaan. Sinds dien vertrouw ik hem niet meer. Want al die meisjes zien er veel beter uit dan ik. ik weet niet wat ik hiermeej aan moet. want ik vind hem nog steeds super leuk en ik hou echt van 'm. heeft een van jullie misschien tips hoe ik hem weer kan vertrouwen?
want ik voel me super onzeker over mezelf nou. ik ben hartstikke bang om hem te verliezen.

~XxxX~
Lausiej

p.s. hij doet de laatste tijd ook een beetje afstandelijk tegen me..

Kinshi 13-02-2003 16:03

Ten eerste: Je bent niet voor niets zijn vriendin! Hij vindt jou speciaal
Ten tweede: Als jij hem niet meer kunt vertrouwen dan heeft de relatie ook niet zoveel zin meer :( dus werk daar aan!
Ten derde: Maak je niet zo ongerust en probeer je er overheen te zetten
:) hopelijk heb je er wat aan suc6

Studentje 13-02-2003 18:15

Citaat:

Kinshi schreef:
Ten eerste: Je bent niet voor niets zijn vriendin! Hij vindt jou speciaal

maar toch ging hij vreemd...

vrijgezel16d 13-02-2003 19:59

eens een zwein altijd een zwein

maar zo denk ik erover
een exvriend van me ging vreemd en toen heb ik hem gelijk gedumt, en alle vriendinnen tot nu toe die die heeft gehad zijn allemaal bedrogen door hem.

en je bent nog zo jong, dus je kan er beter helemaal niet vanuit gaan dat jullie je hele leven bij elkaar blijven, tuurlijk het zou kunnen maar geef je niet veel kans, geniet ervan want nu kan het nog.

Maurice 13-02-2003 20:25

Citaat:

Kinshi schreef:
Ten derde: Maak je niet zo ongerust en probeer je er overheen te zetten
maar toch ging hij vreemd...

Kinshi 14-02-2003 06:39

:D sorry mensen ik bedoelde het anders
Als hij zijn leven echt betert vind ik dat je hem een tweede kans moet geven... maar als hij geen spijt heeft en het de volgende keer net zo hard zou doen zou ik het zo snel mogelijk uitmaken

Elisaaa 14-02-2003 13:41

ik ben daar héél zwart-wit in. Vreemdgaan = dumpen. Echt, zoiets moet ie bij mij niet flikken want dan kan ie het helemaal vergeten. Ik vind het trouwens raar dat je vriend afstandelijk tegen je doet en je bent nog vrij jong, dus je hoeft je echt niet meteen aan deze jongen te binden.
denk er maar s goed over na of je met deze jongen verder wil...
sterkte

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:40.