![]() |
debat
ik moet morgen debatteren... maar het is mn eerste keer en k heb dr nogal moeite mee
kan iemand me misschien zo snel mogelijk helpen? mn stelling is: Anticonceptie is de verantwoordelijkheid van de vrouw en ik ben tegen... |
Citaat:
Citaat:
-Je maakt samen een kind, een vrouw kan in haar eentje geen kind verwekken, je hebt dus ook samen de verantwoordelijkheid voor een eventueel kind. -Als er een dna test wordt gedaan en de vader wordt aangewezen is hij volgens mij ook wettelijk aansprakelijk voor het kind. Verder kom ik ook niet, sorry. Misschien moet je je ook voorbereiden op eventuele tegen argumenten (argumenten van mensen die voor zijn dus). Een argument kan zijn dat het kind in de buik van de vrouw groeit oid en dat de vrouw daar dus verantwoordelijk voor is. |
ja, t klopt dat ik nogal laat ben, maar k ben ziek geweest, dus ik loop met veel nogal achter, vandaar dat ik ook hier mee nogal laat ben
dank je wel voor je hulp, k ben gelukkig ook al door een klasgenoot geholpen, dus t komt nu allemaal wel in orde denk ik :) |
succes
|
dank je! t gaat wel lukken denk ik
(jij hebt een spongebob-plaatje! cool ;)) |
En? Hoe is het gegaan met je gedebatteer?
Vast wel goed, daaag |
ja, t ging best wel goed :)
ik krijg mīn cijfer na de vakantie, dat zal ik dan nog wel ff posten hier |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:52. |