![]() |
Broek binnestebuiten
Wat lees ik nu weer.. je broek binneste buiten dragen is de nieuwe zomer mode (samen met rose tinten kleding ofzoiets)
Hoe verzinnen ze het :p Maar eigenlijk, stond plaatje bij. Zag best wel grappig uit, niet belachelijk ofzo. Alleen het wasmerkje is nogal weird! wat vinden jullie? |
jah, leuk bedacht! :)
|
Ik denk dat ik mn broeken maar gewoon blijf dragen zoals het hoort :)
|
Ik zou opzich op een melige dag dat wel doen, alleen kweenie volges mij krijg je toch wel veel van die :eek: -reacties
|
Yeah sure, ze zeggen nou al drie jaar dat dat hip wordt, en ik heb er nogsteeds niemand mee zien lopen.
|
DUS het word tijd om dit jaar als de kippen er bij te zijn en trendsetter te worden,
koel om dat ook eens een jaartje te doen. :p :p :p |
Citaat:
|
ach vroeger die speadfreax feesten hadden altijd een dresscode
ben 3 jaar geleden ofzo geweest bij een en daar was de dresscode binnestebuiten :D iedereen liep rond met van die witte flappen voorop van de zakken enzo, echt leuk :D jaa... dat was echt leuk :D |
Citaat:
|
ik zag een jongen met zn broek achterstevroren...stom
tja binenstebuiten, ik heb dat een keer gedaan toen ik mn broek korter moest maken, effe binnenstebuiten aan en gaan met die naald en draad. maar ja, op straat, nee dank je, ik ben zoiezo niet zo'n trendsetter. |
Citaat:
|
Nee, kvin het niks :)
|
gadverdamme
en achterstevoren komt van de Guns 'n' Roses tijdperk |
|
Doe het dan ook gewoon echt goed en draag daarover heen je underwear.
Anders niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Telekids heeft ooit zo'n actie gedaan. Met cameraploegen in het land. Gingen ze aanbellen en als je zo open deed won je iets ofzo. Toch deed toen iedereen het, al gingen ze niet naar buiten ermee...
|
Dat hadden de Molukkers toch 3 jaar geleden al?
|
Wtf.
Je draagt je broek alleen binnenstebuiten als er aan de buitenkant vlekken zitten en je geen geld hebt voor een wasmachine. |
Citaat:
|
Een jongen bij mij op school deed dat. Zag er echt erg stom uit. En toen ik like, 12 was was dr bij telekids toch zoiets dat je dat ook moest doen...en dat je daar dan een prijs mee kon winnen.
|
Citaat:
heb er toen nog serieus aan zitten denken om het toch maar te doen... naief:( |
Doe m dan achterstevoren aan, á la Kriss Kross ;>
|
stond in de Fancy :cool:
|
ik vin die zakken dan zo lelijk *yugh*
|
Onzin, zijn de laatste 2 jaar al 50 topics over langsgekomen.
Soms zie je bij vlagen mensen zo lopen (1 jaar terug), ik kan niet geloven dat dat nu 'in gaat komen', want ik zag het 2 jaar geleden al verschijnen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
wtf... dat is ehm... toen ik 15/16 was (zo'n 6 a 7 jaar geleden (wordt over 'n aantal weken 22 :p) al eens in geweest hehe... lompe shit :)
|
Nou, mij zul je er niet mee rond zien lopen iig...
|
We hadden dat twee jar geleden een keertje als themadag op school. Draag je kleding binnenste buiten. Zag d'r wel maf uit.
Maar dat was een geintje, nu zou ik het niet o gouw doen, het zit namelijk niet zo lekker. Schuurt zo :o |
alles van vroeger komt terug :p
|
Citaat:
|
Citaat:
*wat 'n toestand* nee, maar ik heb er genoeg mensen mee zien lopen toen :) net als dat je mensen hebt gehad die de kriss kross mode als trend probeerden te verwezenlijken. (kleding achterstevoren aandoen.) |
Citaat:
kweet alleen nog dat er bij telekids een keer wat was over kleding binnenstebuiten dragen.. |
Citaat:
droegen hun kleding achterstevoren. :) *zoekt plaatje* http://www.secondspin.com/MUZE/Music/110/117742.jpg slecht plaatje, maar 't valt te zien :p |
Citaat:
ja, kriss kross wel, maar kheb nog nooit mensen met kleding binnenstebuiten gezien :( dat bedoel ik ;) |
Jump! Jump!
en een broek binnestebuiten dragen ziet er niet uit. |
Citaat:
|
Hahaha ik juich het toe dat mensen dat gaan doen. Hoe hard kan ik ze dan uitlachen hehe
|
idioten
|
klopt uberfools zijn t
sterven zullen ze (n) :p |
in de kist met de broek achterstevoren
|
haha wazig
|
Citaat:
:D |
klopt of je boxer achterstevoren
|
of op je hoofd
|
Citaat:
|
is dat grappig bedoeld ofzo? :rolleyes: :confused: (n)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:23. |