![]() |
installatie van the sims deluxe edition!
Ik heb een probleem met de installatie van the sims deluxe edition, namelijk hij installeert het wel, en hij speelt dat hele beginstuk af, dan word het scherm zwart en kom ik weer terug in windows!
alle eisen voldoen en de installatie is steeds weer succesvol geweest (zegt de pc dan). weet iemand wat dit kan zijn en wat ik eraan kan doen? |
is ie legaal?
zoja download eerst evt. patches... probeer compatability modes... zet je grafische dingetjes wat lager... zorg dat er niks op de achtergrond draait... |
Wat zijn je specs? (hoeveel mhz, je videokaart, ram etc.)
» Download drivers, die vind je op www.guru3d.com » Zoek eventueel patches/fix die vind je op www.google.com mocht die er zijn. |
dat is het (volgens mijn slimme broer) allemaal niet, omdat een andere (iets minder legale) versie het al wel heeft gedaan, aan de hardware ligt het dus niet.
op de pc van mijn broer werkt het wel, dus het ligt ook niet aan de cd-rom. we no understand :confused: van mijn broer de specs overgenomen (tenminste, ik denk dat dit de specs zijn :o): ECS K7S5A, Duron 1300, 320mb sdram, Riva TNT 1, Win XP pro |
Citaat:
greetzz me |
Citaat:
|
Citaat:
deze keys gevallen zijn het ook niet, mijn vader heeft het hele register handmatig doorgezocht, en alles verwijderd. Maar het werkt nog steeds niet, jammer :( |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:01. |