Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Games (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=26)
-   -   installatie van the sims deluxe edition! (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=376877)

AlopiA 13-02-2003 18:44

installatie van the sims deluxe edition!

Ik heb een probleem met de installatie van the sims deluxe edition, namelijk hij installeert het wel, en hij speelt dat hele beginstuk af, dan word het scherm zwart en kom ik weer terug in windows!
alle eisen voldoen en de installatie is steeds weer succesvol geweest (zegt de pc dan).
weet iemand wat dit kan zijn en wat ik eraan kan doen?

-niels- 13-02-2003 18:51

is ie legaal?
zoja download eerst evt. patches...
probeer compatability modes...
zet je grafische dingetjes wat lager...
zorg dat er niks op de achtergrond draait...

Phreak 13-02-2003 21:58

Wat zijn je specs? (hoeveel mhz, je videokaart, ram etc.)
» Download drivers, die vind je op www.guru3d.com
» Zoek eventueel patches/fix die vind je op www.google.com mocht die er zijn.

AlopiA 14-02-2003 17:18

dat is het (volgens mijn slimme broer) allemaal niet, omdat een andere (iets minder legale) versie het al wel heeft gedaan, aan de hardware ligt het dus niet.
op de pc van mijn broer werkt het wel, dus het ligt ook niet aan de cd-rom.
we no understand :confused:

van mijn broer de specs overgenomen (tenminste, ik denk dat dit de specs zijn :o):

ECS K7S5A, Duron 1300, 320mb sdram, Riva TNT 1, Win XP pro

theone87nl 15-02-2003 22:25

Citaat:

AlopiA schreef:
dat is het (volgens mijn slimme broer) allemaal niet, omdat een andere (iets minder legale) versie het al wel heeft gedaan, aan de hardware ligt het dus niet.
op de pc van mijn broer werkt het wel, dus het ligt ook niet aan de cd-rom.
we no understand :confused:

van mijn broer de specs overgenomen (tenminste, ik denk dat dit de specs zijn :o):

ECS K7S5A, Duron 1300, 320mb sdram, Riva TNT 1, Win XP pro

heb ik ook gehad. dom van je eerst de illegaale versie erop te zetten kun je het register doorpluizen op die keys van die illegaale versie omdat hij die laad in plaats van de legaale versie. dus de sims uninstallen dan naar zoeken-->regedit dan klik je op deze computer dan doe je weer zoeken naar de sims en dan al die reg keys deleten(ga naar de volgende met f3) en weer de legaale versie van de sims eropzetten en dan zou de sims het moeten doen. en dowload de nieuwste drivers voor je hele systeem+directx 9.0
greetzz
me

theone87nl 15-02-2003 22:28

Citaat:

theone87nl schreef:
heb ik ook gehad. dom van je eerst de illegaale versie erop te zetten kun je het register doorpluizen op die keys van die illegaale versie omdat hij die laad in plaats van de legaale versie. dus de sims uninstallen dan naar zoeken-->regedit dan klik je op deze computer dan doe je weer zoeken naar de sims en dan al die reg keys deleten(ga naar de volgende met f3) en weer de legaale versie van de sims eropzetten en dan zou de sims het moeten doen. en dowload de nieuwste drivers voor je hele systeem+directx 9.0
greetzz
me

en kijk goed wat je verwijdert 1 fout ding en je kan windows opnieuw installeren

AlopiA 16-02-2003 10:20

Citaat:

theone87nl schreef:
greetzz
me

hoe kon ik nou weten dat we een jaar of 2/3 later deze sims ook zouden kopen? bovendien is deze versie (volgens mijn vader) niet illegaal, want we hadden de legale versie geleend en gekopieerd en geen crack geinstalleerd. maar dat terzijde :)

deze keys gevallen zijn het ook niet, mijn vader heeft het hele register handmatig doorgezocht, en alles verwijderd. Maar het werkt nog steeds niet, jammer :(

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:01.