![]() |
Zijn er mensen dyslectisch hier?
Ik wil graag mijn scriptie over dyslexie maken. Hierin zou ik graag wat ervaringen verwerken van mensen die dyslectisch zijn. Ik heb hier een enquete voor opgesteld. Als je dyslectisch bent en je wilt me helpen, stuur me dan een mailtje, dan mail ik je de enquete. Alvast heel erg bedankt!
|
Schat..Volgens mij zit je op het verkeerde forumdeel.. http://forum.scholieren.com/tongue.gif
>> Moderne Talen.. De Kantine.. ofzo.. http://forum.scholieren.com/biggrin.gif |
Citaat:
|
Citaat:
Er staan hier wel meer topics over dyslexie als je ff rondkijkt. [Dit bericht is aangepast door Marit (18-01-2002).] |
Ik ben een beetje dyslectisch, en ik heb laasts een soort klein werkstuk geschreven over dyslexie, in het engels, dat kan ik je wel eens doorsturen, meschien heb je erwat aan om mijn visie erop te zien. Verder wil ik die encuete wel eens invullen voor je.
Jainoxi |
ik heb wel is waar een hele licht vorm maar als je denkt dat je wat aan mijn antw kan hebben stuur gerust een mailtje jasmijn1@dolfijn.nl
[Dit bericht is aangepast door jasmijn'84 (21-01-2002).] |
als je me nodig hebt mail maar ff pauline@mail4u.nl
|
Citaat:
succes ermee |
Als die dyslexie hebben kunnen ze dit niet lezen eikel!!!
|
Citaat:
*zei een dyslectische forumbaas die alles prima kan lezen* [Dit bericht is aangepast door Leonoor (24-01-2002).] |
Citaat:
Dyslexie is iets heel anders analfabetisme! |
O sorry hoor
|
all1 zijn de mailadressen wel goed doorgegeven van dyslectische mensen??
dat moet je ff 3x checken ;) sowwy ik wor ook nie serieus genomen, ff afreageren :) |
Citaat:
En als je een mailtje terug krijgt, was het goed, hoef je dus niks te checken. |
Citaat:
|
Citaat:
Ja ik heb ook dyslexie maar dyslexie is er in vele vormen vaak komen er problemen voor met lezen grammatica of zinsopbouw maar ook andere problemen kunnen er optreden. Wist je trouwens dat iemand die dyslectisch is altijd in beelden denkt dat kun je vast in je verslag gebruiken (iemand die in beelden denkt hoeft niet per definitie dyslectisch te zijn). |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:52. |