![]() |
Vlieger
Vliegen als een vlieger,
met zo'n mooi versierde staart Stilaan wachten zwijgen zien, hoe stilletjes je de lucht in gaat Dan zweven langs het wolkenwit en stukjes blauwe lucht (vogels zwermen langs je heen) En met een laatste zucht (de wind die blaast) Je val gebroken, in het bloemengras. |
leuk! krijg er een vrolijk gevoel van :) het gevoel van, op een frisse lentedag op t strand/duinen met die vlieger spelen..ja, leuk! vooral de laatste zin vind ik sterk, mooi eind.
snap alleen niet waarom je een paar regels tussen haakjes hebt gedaan? |
Citaat:
Dat moet wat "anders gelezen worden". Ik zat alleen te twijvelen, of ik het dan tussen haakjes moet zetten, schuingedrukt of tussen 2 streepjes..... Vliegen als een vlieger, met zo'n mooi versierde staart Stilaan wachten zwijgen zien, hoe stilletjes je de lucht in gaat Dan zweven langs het wolkenwit en stukjes blauwe lucht vogels zwermen langs je heen En met een laatste zucht de wind die blaast Je val gebroken, in het bloemengras Of: Vliegen als een vlieger, met zo'n mooi versierde staart Stilaan wachten zwijgen zien, hoe stilletjes je de lucht in gaat Dan zweven langs het wolkenwit en stukjes blauwe lucht -vogels zwermen langs je heen- En met een laatste zucht -de wind die blaast- Je val gebroken, in het bloemengras Wat is het mooiste, of zou je dat helemaal niet met bepaalde "tekens" weergeven? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:33. |