![]() |
vreetkick+stronken
hebben jullie ook tijdens een vreetkick is alles veel lekkerder. en wat eten jullie dan. en wat voor drank drinken jullie om stronken te worden (best wel veel vragen
|
lol mijn vreetkick record staat nogsteeds vast op :
16 sneetjes brood 3 kommen met rice krispys (kellogs net zoals cornflakes) een banaan 2 pakjes sultana snickers :D :D |
pakjes crackers (y)
moet natuurlijk wel aan mn figuur denken he :D |
ik heb geen voorkeur alles wat eigenlijk in mijn beurt komt. maar het lekkerste is toch wel chips (nibbits) of macdonalds big mac
|
mijn favo vreetkickvoer is toch wel chips.. die zak is dan zo leeg..
|
Als ik echt onwijs stoned (ok niet stronken) ben vind ik fruitella's en zuurtjes echt geweldig! en AA drink...
Trouwens, zo'n fruitella doe je echt een uur over :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
whaa!!
ik heb te vaak vreetkicks. nja ik eet vanalles.. vooral snoep en brood en koek en chocola en alles eigenlijk :eek: laatst hadden we broodje brie gemaakt. daar had ik toen 8 van op. en toen nog noodles toen nog met ze 2en een zak kitkat.. nja voor de rest weet ik echt niet meer wat ik voor vreetkickes heb gehad eigenlijk. |
net even het avondmaal als vervanging van een slechte vreetkick gebruikt.. o.a. een halve pan spaghetti :| achja, ik kan wel wat energie gebruiken :D
|
Laats vrat ik nog eerst een bak kibbeling en 15 min later zat ik aan danoontjes :D
|
BEN 'N JERRY'S
en k krijg dan ook echt pottEN op ;) |
en wat voor drank voor stronken drinken jullie sterke drank of bier
|
Citaat:
|
Citaat:
|
koekjes
melk broodjes met hagelslag hagelslag negerzoenen kriek is lekker. sterke drank niet. |
Ik ben nooit stronken want ik drink zelden alcohol, ken gewoon geen lekkere alcoholische drankjes. Maar vreetkicks heb ik genoeg...
M'n vader haalt altijd van die magnetronmaaltijden in huis, die zijn echt geweldig (y) Chocolade-ijs met stukjes chocola Chips McDonald's werkt ook wel Magnetronpopcorn Tosti's Beschuitjes met hagelslag Mandarijntjes Van die BonBobBloc dingen Eigenlijk eet ik wel gewoon alles wat ik kan vinden op dat moment :o |
choco brownies (y) met bier :p (voor deliefhebber dan :p)
|
broodje shoarma en kebap met knooflooksaus :D :D
|
Citaat:
|
ik drink meestal sterke drank om stronken te worden, dat gaat na een paar glazen steeds lekkerder smaken :p
met vreetkick eet ik alles dat voorhanden is (kan me nog vaag iets herinneren van een heel brood dat ik naarbinnen propte afgelopen vrijdagnacht :o) |
tosti of big mac...
|
Aller eerst! Eet niet bij de Mac! 'T is gebakken biervilt!!!
Verder voor vreet kicks: -MUNTDROP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(sorry, ik ben er nou eenmaal verslaafd aan) -chips -boterhammen met kaas en ham -vanille ijs -chocola -koekjes -Chef's Burger(kan je alleen in Haarlem krijgen, beste burger op aarde, ongeveer zo groot als een wagen wiel) -vanille yoghurt om stronken te worden: -Export bier(ja, dat goedkope bier van de Vomar/Deka) -Hertog Jan of strohrum o.i.d. Mijn record van een vreetkick ligt op: -3 200 gram zakken paprika ribbel chips -2 200 gram zakken naturel ribbel chips -4 zakjes borrel nootjes -een zak nibb its -een zak chipito's -een halve speculaas pop van 30 centimeter |
Citaat:
drink geen AA drink als je knetter bent, wordt je weer sneller helder van! |
space-eitje helpt goed :D
|
Citaat:
LEKKER!!!!!!! |
nibbiiiits
of macdonalds voedsel of chocolate chip cookies. |
als ik echt redelijk stoned ben zoals nu merk ik eigelijk amper wat ik eet; ik had nu net zo goed op karton kunnen kauwen als de chips die'k aan't eten ben :-\
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:d |
Citaat:
zit vlak bij de Hema in de stad tegenover het ex-cafe Rosa |
laatst kei erg stronken geweest
was heerlijk schrobbeler met een puur pijpje |
lasagna
totie's snackbar vreten |
veel bonbonblock en veel lange vingers, pizza en brownies
|
Citaat:
|
die bonbonblock is zo op :rolleyes:
boterhammen, chips, crackers, frisdrank, drop, snoep, lolly's maar vooral veel chocola en koekjes :cool: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:14. |