![]() |
Mijn beste vriendin heeft een slechte vriend!
Mijn beste vriendin heeft een rare vriend. Op zich een ontzettend lieve, sprotieve en intelligente jongen MAAR hij is gewoon zo obsest door haar. Niet normaal meer, tot een paar weken terug controleerde hij haar met alles wat ze deed, was jaloers op de tijd die ik met dr doorbracht, kon het niet uitstaan dat ze niet de hele dag deed wat ie wilde en ze mocht ook geen vrienden zijn met een bepaalde jongen omdat zij hem ACHT maand geleden leuk vond!
Nu haar ouders er tussen zijn gekomen en hem vroegen even op een afstandje te blijven omdat ze wel voor 3 maand dag in dag uit ruzie hadden. Hij begon haar te manipuleren en veranderde al haar gedachte. Was ze ergens zelfverzekerd over kon hij haar egdachte wel weer veranderen. Voor 3 week heeft ie het heilige boontje gespeelt en ze geloofde weer in het eeuwige gesprokkje, hij beloofde haar te veranderen. Hij huilde en huilde en huilde. Nu, haar ouders zijn nog steeds boos maar hebben haar de vrije hand gegeven en ze zijn nu dan ook weer samen. Vande week hadden we ons haar geknipt, gewoon omdat we wat anders wilden. Iedereen vod het leuk, hij was de enige die erg negatief reageerde. Het deed haar zoveel pijn. Het doet me zoveel pijn want ik weet dat hij niet verandert maar zij gelooft in het eeuwige sprookje! Wanneer gelooft ze mij en haar familie!? Ik kan haar niet stoppen terwijl ik het gevoel heb dat ik haar recht het VUUR ingooi! Wat kan ik doen? |
Ik denk niet dat er veel is dat je kan doen, je kan het haal zelf erachter laten komen, en haar troosten en er zijn voor haar wanneer dat zover is..
|
Wie niet horen wil moet maar voelen...
Het is heel lullig, maar laat haar maar... Als er meerdere fronten zijn die haar zeggen dat hij haar in een sprookje leidt, terwijl ze zelf dat niet (wil) zien, dan moet ze het maar voelen. Vroeg of laat komt ze er wel achter en geeft ze je wel gelijk... steun haar dan als dat zover is, ik denk dat je voor nu weinig kunt doen en afwachten... http://forum.scholieren.com/frown.gif |
Hoort op L&R
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:13. |