![]() |
Voorspellende droom
Heeft een van jullie zoiets ooit meegemaakt? Ik heb bijvoorbeeld mijn vriendin ontmoet, nadat ik over haar gedroomd had. Ik mijn droom was een vrolijk meisje op een foto. Toen ik haar ontmoete en bij haar oma thuis kwam, stond daar precies diezelfde foto. Ooit meegemaakt? Tell me! http://forum.scholieren.com/biggrin.gif
-xxx- Ikke |
Nee, dat heb ik nooit meegemaakt, moet voor jou wel een geweldige ervaring zijn geweest!
kusjes Girlspider |
oeeghh..neeh nog nooit gehad
lijkt me bez eng eigenlijk zeker als het vaker voorkomt. k heb vannacht gedroomt dat de broer van een jongen geen benen meer had en dat z'n moeder op msn online was om m'n vriendin te roepen ech keiiii vaag.....zal wel geen voorspellende droom zijn.... maar ik geloof er wel in maar ik heb het zelf niet. kuzziesss |
Je droomt al over dingen op msn, gelukkig is het met mij zo erg nog niet.
Ja ik heb wel eens voorspellende dromen gehad meerdere keren. Als ik iemand zie janken in m`n droom en ik kan me dat herinneren, dan is er iets ergs gebeurt of gaat het nog gebeuren. |
Ja ik heb ook wel eens dat als ik ergens ben waar ik nog nooit eerder ben geweest, ik die plek herken. Door die droom over die vriendin ben ik ook een beetje bang geworden. Laatst droomde ik dat een goeie vriend vermoord werd. Een paar dagen was ik doodsbang dat het echt zou gebeuren. Geelukkig droomde ik daarna dat hij weer bij me was en me stevig knuffelde. Toen ik wakker werd was ik echt zooo blij! Ik kon echt wel huilen.
-xxx- ikke |
Ik heb het wel eens
maar dan stelt het eigenlijk helemaal niks voor .. Ik zie dan soms van die dingen als ik een straat loop of iets zit te doen Zoals : naar de ijskast gaan .. ik zelf geloof erin heb het zelf meegemaakt . BEAST4EVER |
toen ik een jaar of vier was (nja dt klinkt stom) droomde ik dat er een zak groene paaseitjes met gele kuikentjes erop op een bepaalde plek in de keuken stond. Maar goed, we gingen die zak paaseitjes geven aan een vriendin van een vriendinvan mijn moeder omdat die tegelijkertijd jarig waren.
Volgende dag kwam ik thuis van school stonden daar die paaseitjes en die ewaren daar dus inderdaad voor bedoeld. ZEKER WETEN dat ik dat niet wist van te voren. Echt vaaaaag. |
ja, ik had pas een droom over iemand die ik ken, en in mijn droom īzag` ik dat diegene aan het scheiden was, wat verteld ze mede volgende dag: ja, het gaat niet zo goed met me, want ik zit midden in een scheiding......
|
ja heb ik pas gelden nog gehad. (nouja dat ie uitkwam dan)
Ik heb een keer, 2 weken geleden ofzo, gedroomd dat ik van school naar huis fietste samen met mijn beste vriendin en er kwam een groep wielrenners langs, gebren makend zoals "paaltje" of "linksaf" en mijn vriendin en ik gingen dat nadoen. Precies hetzelfde overkwam mij gistermiddag, toen ik terug ging denken bleken zelfs de gebaren die mijn vriendin en ik maakte precies hetzelfde te zijn (ik bedacht pas later dat de hele situatie me bekend voorkwam, heb dus niet met opzat bepaalde gebaren gemaakt.) Was toch wel even raar, dan fiets je daar "hrm.. dit komt mij wel heel bekend voor" |
Jamaaaar ik denk dat iedereen dit weleens heeft hoor maar daar was zon soort theorie voor. Ik geloof dat het iets was met dat je hersens reageren dan te laat ofzo en dan krijg je een deja-vu.
|
Dromen...
zit vaak waarheid in, helaas heb ik sinds een tijd dromen waarin ik mezeklf zie, of juist niet dat ik ergens heen kijk en dingen zie gebeuren. Zo realistisch en dan moet het de dag of een tijdje er na ook nog eens gebeuren. Voorbeeld hiervan is, de nacht voordat ik naar 6-flags zou gaan om iemand te ontmoeten droomde ik over de eenzaamheid daar, stond alleen, alsof er een scherm om me heen stond, en werd straal genegeerd. De dag erop ging ik daarheen. Precies zo gebeurde het. Soms beangstigend. Ik zou best zonder die dromen kunnen. Zou me een stuk rustiger doen laten slapen. maar ach... t is nou eenmaal zo.. liefs, Hanne |
heb ook zo'n droom gehad over een goede vriend van mij .ik kroop heel dicht tegen hem aan en voelde mij daar verschrikkelijk goed bij. een paar maanden later was hij m'n vriendje. echt wel raar vin ik zo.
groetje engeltje x |
Probeer dromen niet als mystiek te zien, het is wetenschappelijk te verklaren waarom je voorspellend kan dromen... http://forum.scholieren.com/smile.gif
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:34. |