![]() |
iets kwaads
ik heb jullie hulp nodig want ik heb echt geen enkel idee wat ik met dit probleem aan moet.
Een vriendin van mij voelt zich al een hele tijd klote, het heeft geen bepaalde reden, dr leven is meestal wel makkelijk en leuk alleen heeft ze soms wat problemen thuis, bijvoorbeeld heel erge ruzie. maar nou vertelde ze me laatst doodleuk dat er "iets"in haar zat, een soort kwaad, dat haar wil vermoorden, of iig pijn wil doen. een van die manieren om haar pijn te doen is bijvoorbeeld haar hart fijn knijpen of haar hand in de fik zetten (maar dan niet met behulp van vuur maar van binnenuit haar, ik weet niet hoe ik het anders kan uitleggen) ik ben heel bang dat ze (of dat kwaad in haar)zichzelf iets aandoet, weten jullie heel misschien hoe ik haar zou kunnen helpen? |
ik denk niet dat iemand hier goed kan helpen,
ik heb het idee dat zei profesionele hulp nodig heeft! xxx |
Citaat:
|
Iedereen heeft zun goede en zun kwade kanten, niet?
Ik denk dat zij het probleem heeft dat ze geen middeweg tussen haar goede en kwade kant kan nemen ofzo... Misschien dat ze iets naars heeft meegemaakt en daarddoor een kwade 'ik' heeft ontwikkeld... Jij kan haar hier niet mee helpen, professionele hulp is wel op zun plaats... veel suc6... |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:54. |