![]() |
Valentijnsdag!!!!!
:p
hello! jajajajaja valentijnsdag!!!! wat hebben jullie allemaal voor brieven,kaarten kado's gekregen?? xx wouters Ukkie |
een grote hallmark kaart van mijn ex (denk ik)
|
1 Roos. Ik heb geen idee van wie hij kan zijn, het is iig van 1 van 6 meisjes die ik ken.
|
Helemaal niks (y)
|
nix
|
Niks. 'k zie m'n vriend elke dag (we wonen in het zelfde huis ;) :)), ook niet echt nodig dus om hem een kaart te sturen oid. We hadden ook afgesproken er niks aan te doen, we gaan vanavond lekker samen naar de film.
|
Citaat:
|
hij doet daar niet aan
ik wel, en ik heb t meest stomme kadootjes ever... hehehe een olifanten string... met slurf |
ja maar leonoor naar de film is toch ook leuk?
ik ga morgen dagje shoppen in breda met mn ventje en nog een stel wel gezellig dus..zijn er nog leuke winkels waar we heen MOETEN? :D |
Citaat:
Het was alleen geen antwoord op je vraag. |
ow dan ist goed he hihi
|
Nichts...
Valentijnsdag: het dieptepunt van het jaar :( |
Een ROOS ;)
|
ah kom op
dieptepunt?volgend jaar beter waarschijnlijk EN kaartj sturen is krijgen(toch???? :p |
Citaat:
|
Ik heb helemaal niks gekregen... :( ;)
|
Ik ook niets gekregen.
Wel een grote kaart verstuurd. Mar als ik niets terug heb gekregen, zal dat wel betekenen dat het niet wederzijds is of wel? |
hmz ik kwam thuis en de postbode was geweest maar niemand was thuis dus krijg ut morge *doe nie eens wete wat*
maja |
een kaartje....
|
Een roos. :)
|
Niks natuurlijk, wat dacht je dan?
|
Ik heb een goede fles whiskey van mezelf gehad (y)
|
een kaartje, van een hele lieve jongen
|
een roos van mn papa... heel blij. en ik heb voor mijn papa en mijn mama ook een roos gekocht.
en ik ga vanavond naar mn lover toe en ik heb voor hem een roos gekocht. en zo;n verschrikkelijk hartjes kussen. :p en die moet ie dan altijd op zijn bed hebben, vind ik. ik heb er zin in!! xm |
Niks, maar ik heb zelfs ook niets verstuurd.
|
weet je wat ik gehad heb?
mijn vriend heeft me gedumpt, de dag voor valentijn :( en voor het moment haat ik dus alles en haat ik mijn leven |
een eeemail *is blij* whieeej
|
Valentijn zuigt!!!
|
Citaat:
ik heb eig al beantwoord in het andere topic..mijn vriendje vindt valentijnsdag onzin dus we doen er nix aan. |
valetijn zuigt , ma echt heel hard dan ze
|
Citaat:
|
niks, had ik maar een vriendin of iemand die me iets stuurde. :(
|
2 rozen van mn beste vriendin :)
En een hele lieve email van mn vriend... |
Een kaartje van een Hidde-jongetje en een roos van de hoofdredacteur van onze schoolkrant. Oeh, wat ben ik geliefd.
|
euhm
een me-to-you beertje met 'friends forever' van een goeie vriend van me en een megadikkeknuf van mijn allerbeste vriend om me te bedanken voor het oorsje dat hij heeft gekregen ;-) |
3 rozen, 1 van mijn vriend, 1 van een hele goeie vriend en 1 van een goeie vriendin..geen kaartjes, maar ik zou nog wel n kadootje krijgen van mn vriend :)
|
Heeelemaal niks, zoals altijd... :(
|
Kaartje en hele mooie waxinelichtglaasjes, van m'n vriend.
|
Een roos, maar van wie? :confused:
Ja ik weet het, dat hoort bij Valentijnsdag: anoniem iets sturen ofzo. Maar toch vind ik 't irri dat ik niet weet van wie het komt. :p |
nix, helemaal nix :( , maarja viel te verwachten he...standaard...
|
uhm...2 ecards...idee dat ze allebei van dezelfde persoon zijn...maar zou niet weten wie :(
*zal wel een grapje zijn...da's nie grappig* |
Een Hallmark-kaart en een gedicht
|
Helemaal niets :(..Maar ik had ook niet verwacht eigenlijk hoor..
|
een kaart
1 grote witte roos 2 kleinere rode roosjes 1lampje met i love you en een tegoedbon voor film en uit eten |
en nog een bos witte rozen....hmmm luv them :p
|
1 gedichtje, van een collegaatje.. En of ik post heb gekregen weet ik niet, want ben nog niet thuis geweest.. ;)
Van mijn vriend heb ik een kaartje gekregen, een soort pasje met een gedichtje erop, een geurtje, de videoband van Idols, en bodylikcreme.. ;) |
2, n grote hallmark-kaart en 1tje over de mail :)
|
Citaat:
ghehe, ik kwam thuis met die beer en m'n ouders enzo begonnen 'm meteen te knuffelen :p Hij ziet er echt superknuffelig uit :) |
ik dacht een papiertje uit mn kluisje te zien vallen maar heb het weggegooid want valentijnsdag is stom en het was vast toch een grapje, zo niet dan mag diegene zn liefdesverklaring even in mn gezicht geven.
|
Een drankje van me beste vriend.. een digitale kaart van me beste vriend.. en een zorghart pen van een ziekenhuis..:D oja, en een sms'je van een jongen..:) Valentijn zuigt wel een beetje.. want ik heb niet iets echts gekregen ofzo.. beetje medelijden dingen, haha.. alleen dat sms'je beviel me wel..:cool: vanavond toch maar actie ondernemen..:rolleyes: Liefs, Mandy
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:40. |