![]() |
PC Gamen op je tv
Zijn er mensen die dit doen? Ik heb nu een goede tv in de buurt van mijn pc staan en uiteraard wil ik wel gebruik maken van mijn video-out van TV (werkt al.. leuk voor films enzo) ....nu dacht ik even 2 mooie usb gamepads kopen .. (met analoog joystickje en gewoon kruisje etc.) en hup Fifa 2003 .. lekkr relaxed spelen.. of een Snes/arcade/Megadrive emulator :) ... of Grand Theft Auto 3. . bijna geen verschil tussen playstation 2 versie te zien dan? ;) best leuk toch? :p
edit: en welke spellen zouden hier nog meer geschikt voor zijn (beetje aan de nieuwe kant als het voor pc is)?? :o |
met een draadloos KB en muis zit ik nog wel eens voor de TV...
als je een beetje grote TV heb speelt dat erg lekker... Ik heb games als FS2 en fall-out gewoon op de TV gespeeld, omdat je dan lekker groot kan spelen zonder dat 't er zo 'lelijk' uit ziet (ivm lage resolutie) |
ja lukt, had het ook een keer geprobeerd. Het beeld is alleen wat doffer dan op de monitor natuurlijk...
|
ik heb t laatst nog gedaan, t ziet er, vind ik, veel gelikter uit, wel wat doffer, maar dus ook mooier, je ziet helemaal geen pixels (y)
|
ja idd.. :) geinig is dat.. ziet er idd gewoon lekker uit en je ziet minder opvallende lelijke dingen als op monitor :p .. ik ga het ook maar wat meer doen ;) als ik wat geld heb ff koele gamepads kopen ..
maar nu ben ik nog wel even zoet met me dreamcast :p |
ik vind dat zooo kut
beeld word 10x onscherper |
mja.. ligt eraan wat je wil en wat je gewend ben natuurlijk.. verschillende smaak :p Op een monitor is alles idd scherp maar dat kan soms ook negatief uitpakken ;) :o
|
Als we et over gaaf hebbe :D
DIT IS KICKE!!! http://planetquake.com/bubba/rig10.gif DIE WIL IK OOK!!!! :D :D :D :D |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:01. |