![]() |
[Win-Xp] Program Files "verplaatsen"
heui!
ff een vraagje, is er een mogelijkheid om ergens in te stellen (ik meen ergens in het register) dat als je iets gaat installeren (een programma of spel) dat deze dan niet automatisch naar Program Files gaat maar b.v. naar een zelf vastgestelde locatie? (zodat ik dat niet elke keer hoef aan te passen, wat ik wel eens vergeet) Een partitie ofzo? of een andere map dan Program Files. En zo ja, waar en hoe kan ik dat instellen? alvast bedankt! [edit] nog ff een vraagje erbij, hoe kan je bij WinXP zorgen dat die taalbalk (op de startbalk) niet elke keer terug komt nadat je je computer weer opnieuw opgestart hebt e.d. ? |
Die '?:\program files\" referentie vind je volgens mij niet terug in het register.
|
Citaat:
|
Volgends mij staat ie nergens vast in windows, maar in elk setup prgramma. Dus je zal het elke keer zelf moeten veranderen
|
welke taakbalk op de startbalk bedoel je?
en die directory meot je elke keer weer opnieuw instellen, maar dát kost niet zo veel moeite :p |
Citaat:
neej het is ook niet zoveel werk, maar ik heb altijd de neiging om als een gek gewoon op volgende te klikken als ik iets ga installeren en dan wil ik het nog wel eens vergeten :) |
Citaat:
|
Citaat:
thnx :) |
Citaat:
Daar kun je de plaats van windows, mijndocs, en ook progfiles aangeven. Tzal ook wel in het register staan maar dit is makkelijker.... (that is, als je het met deze brakke routebeschrijving kunt vinden.. xit nu op 98SE dus kan't nie controleren voor je) |
gebruik TweakUI (dll vanaf microsoft site) kun je alle maps aanpassen (mijn docs en ook ook program files)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:35. |