![]() |
Slipknot
Yo tout le monde
Wat vinden jullie van Slipknot? En van Corey ( :D de zanger van slipknot) z'n nieuwe groep, Stone Sour. Ik heb enkele liedjes gedownt van hen en da is me nogal redelijk tegen gevallen :rolleyes: , kvind nogaltijd dat Slipknot betere muziek heeft :D . Weet er ook soms iemand of ze nu gaan stoppen met Slipknot? :confused: :eek: :( Kheb me laten wijsmaken dat ze nog 1 album uitbrengen en dan stoppen :( . :confused: :eek: |
Wacht en bloed. wil je?
|
:confused: wacht en bloed? :confused:
|
we hebben hier te maken met een echte fan, das wel duidelijk.
:rolleyes: |
ja wait and bleed zo dom ben ik niet :D maar wat wil hij ermee zeggen
|
Kijk eens een beetje rond op het forum, d'r zijn al zo veel topics over slipknot e.d. geweest...
|
Irritant, die smilies..
|
Irritant, Slipknot...
|
Slipknot is vet goede muziek!!!!
(gevolgd door een gezichtuitdrukking die niet in een smiley te plaatsen is) |
Wat een uitvinding he, die smileys.
|
Citaat:
Ik vind slipknot niet echt ultiem |
vin ze wel doop, in een deprissieve dan wel agressieve bui is er nix beters dan slipknot, maar vin stone sour beter, kan ik altijd wel naar luisteren...
en ze gaan gewoon door |
stonesour is wel ok :|
|
Schuifknoop is wel ok, Zure Steen is een beetje soft
|
blijven die Slipknot topics nu komen? Aniewee, ik vind ze goed en Stone Sour ook. Murderdolls is kut, Down the Sun saai en Mudvayne is goed. Anal Blast schopt kont en eh... volgens mij heb ik alles waar Slipknot direct of indirect iets mee te maken heeft nu wel gehad. :p
|
schuifknoop = (y) fijne agressieve mens-minachtende goed-drummende mooi-gitaar-hebbende goede-zanger-hebbende teringherrie (met een clown)
|
Citaat:
Hier sluit ik me bij aan (niet te vlak achter je hoor lennart) |
Citaat:
|
Citaat:
ik dacht altijd dat elton john bij slipknot zong.... :confused: verkeerd ingelicht zeker. Hmm vreemd zeg, ik zal diegene wel even aanpakken. Mij foute informatie doorgeven. Dat is toch niet normaal?? |
Ze zijn inderdaad een jaar gestopt en het is maar de vraag hoe lang ze nog doorgaan.
|
Slipknot is niet trui (of wel):D
|
ik vind het maar geschreeuw... nu moet ik toegeven dat ik niet zoveel nummers ken, maar ik krijg de indruk dat dat ook niet nodig is. die clips zijn trouwens wel vet grappig, met van die darke mensen die daar helemaal gehynotiseerd staan en van die 666en in beeld de hele tijd. tja, smaken verschillen.
|
Het is gewoon rukmuziek met wat imago mafkeesen
|
Ik luisterde het eerst wel eel veel maar ik heb het nu wel een beeje uitgeluisterd geloof ik want ze worden saai.
|
Murderdolls zijn wel ok trouwens. Muzikaal.
|
murderdolls stom. Carn niet leuk vind.
|
Citaat:
verder erm...niet meteen mijn muziek :p |
Slipknot is inspiratiloze klote herrie. Niks aggresiefs aan, niks creatiefs aan, niks aan.
|
bah
|
Ik moet trouwens wel eerlijk bekennen dat ik slipknot-slipknot nog steeds wel kan waarderen hoor. Alleen iowa is klote.
|
ik vind het wel grappig vanwege joey. de rest van de band is inwisselbaar.
|
Citaat:
Agressief zijn ze zeker, luister maar eens naar Iowa, een paar nummers en oordeel nog eens. Niet-creatief? Iedereen die muziek maakt cre-eert iets. Iedereen is in wezen creatief. |
Wait and bleed is mooi, voor de rest vind ik slipknot en alles eromheen zwaar kut.
|
Slachtoffer van hun imago en populariteit denk ik. Anders zouden ze vast niet zoveel afgezeken worden. Hoge bomen vangen nou eenmaal wind he. Niet mijn ding verder though...
|
Citaat:
schatplichtig is a pretty word. |
Dat bedoel ik ook :) Zouden ze niet zo'n imago creeeren dan zouden ze best serieus genomen kunnen worden.
|
Mja, een paar leuke nummers hebben ze.
Ik zag gister echter die DVD van ze en.. wow.. dat ding is zowel qua beeld als geluid supergoed. Alleen dat ge-motherfuck dit en dat heb ik het nooit zo op. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
gewoon kut!
alleen die 'reaching forward sample' is wel cool :p |
Slipknot is zware troep, met hun nichtenmaskers. Nu metal troep. (n)
|
Citaat:
ik vind slipknot goed, ben gisteren naar stonesour geweest, en in ieder geval corey kan zichzelf live waarmaken (de rest van slipknot kan ik dus nie over oordeln...ja, oke, jim root speelde ook strak ;) ) en ja, nu metal is natuurlijk troep... :rolleyes: |
Citaat:
behalve dan voor dat Murderdolls zinnetje want ik vind ze wel cool |
Citaat:
ik luister et amper tegenwoordig, maar kheb er zeker geen hekel aan en af en toe weer es teruggrijpen naar selftitled is wel prettig en kwil die DVD ook wel es keer zien en ja murderdolls zijn idd kut ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Jongens, applaus voor deze reactie. *klapt* [vette dikke] :rolleyes: [/vette dikke] |
Citaat:
|
:(
|
ga een potje matten met Evan
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:10. |