![]() |
niets meer hebben
ik heb echt niets meer
dit mag raar klinken maar zelfs de laatste persoon die ik nog had heeft tegen mij gelogen and stuff en dat is allemaal gistere uitgekomen ik zie geen rede meer om nog door te gaan waarom zou ik het nog doen? ik heb nooit geleefd maar dan ook niet ik ben misbruikt geweest, geslagen op school, gepest op school, ik heb zelfmoordneigingen sinds men 13, ik heb al pogingen op men naam staan ik heb nooit geen liefde gekent ook nooit geen ouders ik heb elke dag pijn ik heb twee keer me een volwassene proberen te praten twee keer hebben die men vertrouwen geschonden alles in men leven wa verkeerd kon gaan is godverdomme verkeerd gegaan al dees klote gedoe word me teveel ik sluit me op in men kamer als ik dan toch buitekom ben ik niemand meer ik heb het gevoel dat ik een muur rond mij heb gebouwd zodat niemand nog kan zien wie ik ben niets meer waard dag en nacht heb ik het gevoel dat ik ga huilen maar kan ik gewoon niet ik doe heelder dagen niets gewoon nadenken over alles wat er gebeurt is en wat er gaat gebeuren fuck it why verspil ik jullie tijd nog |
I'm so sorry...
|
Het leven is een heel moeilijke weg, maar omringd door vreugdeklanken. Jij hebt een heel moeilijk weg achter de rug, maar ik geloof dat jij gelukkig zal worden, indien je blijft vechten indien je van de mensen houdt dan zullen ook die mensen van jou houden. Het kan niet blijven slecht gaan geloof me, het leven heeft voor ieder van ons iets moois in petto.
Je mag me altijd eens persoonlijk aanspreken als je nood hebt aan een gesprek. email/msn: stijntje@scholieren.com Sterkte mate greetz Stijn |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:32. |