![]() |
Bob Marley
Zijn hier mensen die net als mij fan van Bob Marley zijn. Ik vind hem een van de beste muzikanten ooit, en wat is je favoriete nummer. Die van mij Waiting in Vain, eigenlijk zijn ze allemaal mooi.
------------- L1 |
Nope
|
Duh!!!!
Hij ruled nog altijd, lijkt me logisch |
zeker een legende..en een van de beste ooit..
|
Bob Marley is zeker wel één van de beste artiesten ooit. Zijn teksten zijn echt goed --> War bijv.
|
ik vind m wel heeeeel goed maar fan niet...
|
Redemption Song rules dikke beer
|
Citaat:
|
Hij is goed, maar ik ben geen fan :)
|
I love Bob! :p
buffalo soldier en three little birds vind ik echt geweldig! |
mja af en toe enzo
|
bob is gaaf.
ja, en dood. |
Citaat:
|
Citaat:
|
redemption song, stir it up
en nog veel en veel meer :) |
Bob Marley is (y)
een legende... |
bob marley is erg cool, een tijdje terug luisterde ik er heel veel naar, nu iets minder, zal wel door het weer komen
|
Citaat:
|
Bob Marley is simpelweg super.....
ik vind Burnin & the Lootin geweldig net als redemption song verder vind ik het nummer "Rat race"of iets in die richting ook super.... |
ja... het is heel fijn :)
vooral als de zon schijnt, of juist als hij niet schijnt maar dat je in de bus zit en de zon zo schijnt dat als je je ogen dichtdoet dat het zo lijkt... moet bij bob marley altijd denken aan twee gebeurtenissen die er waren terwijl zijn muziek aanstond... *zal ik ze vertellen?* ja! - ik was op ibiza met mijn zus en een vriendin en een groepje hippie-achtige mensen, maar wel leuk en jong en hip ofzo die we daar hadden leren kennen. ze hadden ons meegenomen naar een baaitje helemaal aan de noordkust, het was doodstil en er was ineens een strandhutje waar je gegrillde vis kon kopen die vers was gevangen. we hebben daar 2 dagen geslapen en 3 dagen gezeten, in die toko hadden ze één tapeje, van bob marley... :) *droomt weg* dat was heeeerlijk echt - nog zo'n soort ervaring, maar dan met mijn eigen vrienden en in de duinen in Nederland, totaal afgezonderd van de wereld leken we wel... ja, bob marley is het beste met lekker weer |
Citaat:
|
Citaat:
en jah, vinnet nie echt heel doop da reggea |
Citaat:
|
Bob Marley bent geniaal.
Ik denk dat Kaya mijn favoriete nummer is, maar dat weet ik eigenlijk niet zeker. Dream Land en vele andere zijn ook goeie kandidaten om mijn favoriete nummer te zijn. |
Citaat:
|
Ja Bob Marley is goed (y)
mijn favoriete nummers; Stir it Up - live- Jammin Iron Lion Zion One Love No Woman No Cry |
Citaat:
|
Citaat:
|
Redemption song vind ik een mooi nummer. (y)
Mwaaah bijna alles is wel goed van hem. Burning spear is trouwens ook een goede band. |
Citaat:
|
Bob Marley is zeker zeer goed.
|
Hm, oud topic. Maar ik kan nooit genoeg benadrukken dat Bob een groot artiest en een groot mens was. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
goed bezig ruba |
Heel gaaf ja.
|
Citaat:
om ook iets ontopic te melden: bob marley is prettig als de zon schijnt en niet te veel achter elkaar (bob dan he). dat dj rise again nummer, kweet de titel niet heerscht iig gruwelijk. |
Mr. bobby was, is en blijft een legende..
|
Mooie, vrolijke muziek. Met een boodschap.
Jammer dat ie dood is... |
Hij is idd wel een van de betere Top-legendes.
Ik vind This is love, Stir it up en Three little birds cker mooi. mar t is voor mij iets té langzaam om egt vaak te draaien.. |
Bob Marley is zeker goed..
En tsja, hij heeft zoveel mooie nummers, maar de mooisten vind ik: Turn your lights down low, Get up, stand up en I shot the sheriff |
Citaat:
|
Kan me niet boeien.
|
Citaat:
|
bob marley is dood, maar zijn muziek zal altijd in mijn winamp playlist blijven staan
|
Absoluut 'One love'. :)
|
muziek die ik alleen kan luisteren als het zomer is
|
Citaat:
Maarja, het houdt je van de straat. Ontopic: Een jaar geleden speelde ik dagelijks Stir it up op de basgitaar. WHO WANTS TO TOUCH ME NOW?! |
Citaat:
dat mag niet van mn geloof. maar bob marley is wel leuk hoor. ik ken iemand die op hem lijkt. stoer he. |
Mijn vriend is grote fan van Bob Marley en hij heeft mij er een beetje mee aangestoken.
One Love vind ik erg lekker (=het liedje van mij en mijn vriend) Verder vind ik Redemption Song ook errug mooi!!! |
red red wine
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:48. |