![]() |
moet ik in therapie?
Ik heb vaak last van depressieve buien en voel me vaak ongelukkig,mijn vriend heeft het net uitgemaakt vanwege mijn gedrag,hij kan er niet meer tegen,ik ben vrij dominant,een klierkop en eigenwijs,
Eigenschappen die meer mensen, hebben maar het is heel raar omdat ik me soms echt overzelfverzekerd voel en soms weer zo verschrikkeljk onzeker,ik zou graag veel zelfverzekerder zijn en snap ookniet waarom ik dat niet ben, ik durf goed dingen te zeggen en ben tevreden metmijn uiterlijk,op de ene oft andere manier belemmert mij me iets, wie heeft een goede raad voor mij? |
Je moet de oorzaak vinden al is dat makkelijker gezegd dan gedaan...
|
Citaat:
|
hoewel het nu uit ismet mijn vriend,heb ik nog niet weer een depressie bui gehad,ze zijn vaak van korte duur maar nu mijn vriend het heeft uitgemaakt om mijn gedrag wil ik eigenlijk niet veranderen voor mezelf maar ben ik bang dat mijn volgende relatie weer stukloopt, ze moet me maar nemen zoals ik ben toch?
|
mjah, ik denk het wel http://forum.scholieren.com/smile.gif...
|
tja, misschien kun je eerst met iemand anders gaan praten want zo gezellig is het niet hoor in therapie zijn. maarja als je denkt dat je jezelf ermee kunt helpen moet je het maar doen. maar ik zou als ik jou was niet veranderen omdat mensen je zo misschien niet aardig vinden. pas als je je begint te ergeren aan jezelf zou ik er wat aan gaan doen, niet om mogelijk ooit eens een relatie te gaan redden.
|
Bedankt allemaal voor jullie adviezen!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:15. |