![]() |
Er
Hier nog iemand die dit volgt?
|
yup:)
|
ja :)
|
Nee
|
ja :)
|
Is dat er nog dan? Ik vind het erg leuk, maar ik kan geen series volgen.
|
Jaah, ben groot fan :)
|
Ik kijk het soms, als ik er aan denk of als ik het met zappen toevallig tegen kom :) Tis een leuke serie, maar ik volg het niet :)
|
net gezien ja (y)
|
ik ben er aan verslaafd :D Ik vind Karter zo n coole gozer...en die sfeer die er altijd hangt, echt heerlijk om naar te kijken...Dat vind ik dus ook bij The Practice, die vlak na ER komt...kijkt iemand daar ook nog naar hier?
|
uhm naja als ik er toevallig langszap ik weet namelijk nooit wanneer het komt :p
|
ER is inderdaad erg goed, en altijd chaotisch. Nederlands series als Trauma 24/7 en Intensive Care zijn hier niets bij.
The Practice vind ik nog beter, waarschijnlijk vanwege de bizarre dingen die er altijd gebeuren (opgeblazen kantoren, afgehakte ledematen opgestuurd per post enz.) |
The Practice kijk ik ook altijd ja. Goede serie (y)
ER komt trouwens vrijdags, meestal zo rond kwart over tien a half elf op nederland 1. The Practice komt er achteraan. |
jaaaaaa is leuk (y) en nu is susan ook nog terug
|
ja, ik kijk het ook altijd, maar ik kan me die dr Susan niet herinneren, waarschijnlijk keek ik toen nog niet.
|
Citaat:
|
soms
|
jaaa heb nog nooit een aflevering gemist :)
die susan lewis mag wel weer terug naar waar ze was...domme doos... dr. Romano roelt :D |
Citaat:
|
Romano is zooooo irritant. 'k erger me altijd dood aan die gast. haha.
'k kijk het altijd. ik ging gister oppassen, en daarna ging ik thuis nog ER kijken. die moeder was helemaal geschokt dat ik niet om half 11 in m'n bed lag. phat grappig. |
tuurlijk volg ik het :):) neem de afleveringen op, en ik ben naar ze allemaal tegelijk geweest (hele nacht ofzo)
ps het is Carter!!! en het is zoooo een schatje :):) |
Ja, er is echt leuk.
Toch ietsjes minder sinds George Clooney weg is Maar nog wel een goede serie :) |
Jaaaaaa is leuk, Practice ook idd. :)
|
Citaat:
Ik hoop dat hij wat krijgt met Abby :D |
Citaat:
dr. Kovac is ook sterk achteruit gegaan...toen ie met Hathaway was, was ie leuk, nu issie een stomme boer... dr. Malucci moet terug... die schold Weaver tenminste goed uit... |
ER? en wat mag dat zijn?
heb het nog nooit gezien, wanneer is dat en waar gaat het over? :) |
22:30 op vrijdag op ned.1
ziekenhuis serie met heel wat drama zeg maar een soap die enigszins ergens over gaat. |
als ik t toevallig tegen kom kijk ik t maar blijf er nie voor thuis ofzow:)
|
john carter! *kwijl*
|
Me loves ER! :D :cool: (y) Ik kijk het al sinds de eerste aflevering hier in Nederland werd uitgezonden! :)
Groetjes, Ripper |
Ja idd toen George Clooney er nog in zat was het ietsje leuker. Maar het is nog steeds erg leuk en het is ook helemaal niet storend als je het niet vaak ziet.. het is los ook leuk... ik volgde het eerst trouwens wel iedere dag toen het rond half 7 kwam, maar dat is ook al weer 2 jaar geleden ofzo
|
Ja ik kijk dat :)
|
Jaaaaaaaaaa is toch leuk, the Practice is trouwens ook errug leuk en dan hoef je nie zoveel moeite te doen om naar een andere zender te zappuh
|
iK keek altijd totdat het plots van tijdstip veranderde.
Vond het best erg amusant.... Wist niet dat het nog werd uitgezonden, ik heb geen t.v. gids :mad: |
Citaat:
Malucci moet idd terug, hij zorgde dat het nog eens grappig was Kovac heb ik nooit leuk gevonden, hij is zo humeurig (n) |
Keek het eerst altijd wel, alleen die nieuwe tijd op vrijdagavond vind ik maar een rottijd. Mgoed, dat ligt aan mij...
Dr. Romano is een arrogante... ... mmm... laten we het zo maar zeggen: hij speelt zn rol errug overtuigend. Eikel. |
wanneer komp ut???? ik wil wel een keer zien!!! ik heb er wel meer over gehoord ik weet alleen niet wanneer het komt!!
|
Citaat:
|
NAZI DYKE!!!! vet cool die Dave :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
zat ik de gids te kijken..oops ned 1.. Lijkt ook allemaal zo op elkaar :? |
ja, ikke volg.
Carter (jummie (y) ) xxx |
vanavond weer:D
(nutteloze reply,..weet ik:)) |
Citaat:
|
ER is leuk :)
|
ER is echt gaaf! Ik ben dol op dat soort series...Ik vind Spoed, tegenwoordig weer op Nederland 2, ook helemaal geweldig!
|
k vind het wel cool... tenminste meestal... :D
alleen dat mevrouwtje [ben der naam kwijt :o ] die een soort baas is en eerst altijd met een kruk liep... daar word ik wel zo zat van... okay ze speelt wel de "bad-girl" maar toch... k hou meer van "bad-guys" :D |
Citaat:
|
Citaat:
Toen vond ik 't al niet leuk meer. Ik heb nog nooit 3 artsen bij een patient zien staan die iets had wat niet ernstigers was dan een griepje, en ik vond het te langzaam. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:09. |