![]() |
Religie populair?
http://www.hccnet.nl/404/nieuws.cfm?id=5521
Zie pagina hierboven, zelfs de Amerikanen zijn ge-interesseerd in andere religies en zoeken er meer informatie over op. Grappig in een maatschappij die voornamelijk wordt gedomineerd door de wetenschap. Er is blijkbaar nog veel te veel wat ze niet kunnen verklaren. Ik hoop dat dit zich gaat doorzetten, de samenleving verhard al genoeg, wat meer gevoel is zeker niet weg.... |
nie alleen religie...maar ook SPIRITUALITEIT staat er...majah dat wist ik wel steeds meer mensen intresseren zich ervoor.
|
umf...ik denk trouwuns dat spiritualteit/magie enz. enz. in populariteit gaat stijgen vergeleken bij religie ...in china bijv. is er een stroming met duizenden aanhangers waar men de falun gong gebruiken ze doen aan meditatie en al het andere wat met spiritualteit te maken heeft de chinese grootmachten (communisten) hebben het verboden ze stoppen mensen in kampen om te zorgen dat de falun gong aanhangers er niet meer in geloven
de communisten zijn bang dat de falun gong persoontjus op een bepaald moment zo machtig worden dat het communisme afvalt...en jah dat willen ze natuurlijk nie hebben dus bestrijden ze het najah zo kan ik nog vele voorbeelden geven zoals de christenen die magie afzweren bla bla bla dat gedoe met harry potter ik dwaal een beetjuh af van ut onderwerp maar okk [Dit bericht is aangepast door Bekkie (27-12-2001).] |
yeps, helemaal gelijk.
ik zie zelfs om me heen dat extreem christenen die ik al een aantal jaren ken zelfs veranderen. Ze zijn minder opgefokt, en staan wat meer open voor anderen. En sla bladen als viva/cosmopilitan en weet ik veel maar is open, meditatie/reiky/shiatsu (of hoe je het ook typt http://forum.scholieren.com/smile.gif) nederland wil gaan onthaasten en niet alleen nederland denk ik, en nog tal van die dingen.. ik vind het wel leuk eigenlijk, hoop alleen dat het niet tijdelijk is... zon hype |
Precies, ik geloof dat mensen gewoon inteligenter worden, en zich niet altijd meer vastklampen aan hun eigen veilige geloofje (wereldje)er is hier niet veel meer over te zeggen alleen dat het al een hele vooruitgang is op de mensheid,
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:44. |