Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Films, TV & Radio (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=42)
-   -   Forces of Nature (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=378105)

G.T.C. 14-02-2003 21:50

Forces of Nature

Wie heeft em net gezien?

Ik vond het wel een goeie film zeg. Ik had er nog nooit van gehoord. Die Sandra Bullock blijft echt een van mijn favo actrices!!
Maar ik vond het ook wel een mooi verhaal eigenlijk.

Ik had alleen liever gezien dat BEn samen met Sandra ervandoor ging :D

Pebbles 14-02-2003 21:55

Ik was die film uit verveling gaan kijken. Ik had er wel eens wat van gehoord, maar het leek me een saaie romantische komedie.. en nou issie afgelopen en ik vond het eigenlijk wel een leuke film, veel leuker dan ik verwacht had :)

Sven 14-02-2003 22:00

Ik vond het ook een leuke film, Sandra Bullock is gewoon :cool:

Het einde viel me wel zwaar tegen zeg! :(

@Moon 14-02-2003 22:05

k wou t kijken.... leek me een erg romantische film, maar helaas niets van terecht gekomen :( zat opeens de hele tijd met mn vriend te chatten.

G.T.C. 14-02-2003 22:08

Citaat:

Sven schreef:
Ik vond het ook een leuke film, Sandra Bullock is gewoon :cool:

Het einde viel me wel zwaar tegen zeg! :(

slecht einde bedoel je?? Een beetje snel ofzo....
Ik vond het wel goed eigenlijk. Ik was er al vanaf het begin van de film van uit gegaan dat Ben met Sandra samen zouden gaan. Maar ja....dat was niet zo :(

Freshh~ 14-02-2003 22:08

*ja idd vond het wel een leuke film, ik had er wel van gehoord maar dacht dat er nooit wat aan was...
Alleen die Ben Affleck ben ik nòg minder leuk gaan vinden :rolleyes: ... maar goed was wel (y) *

G.T.C. 14-02-2003 22:09

hmmm. ik wilde hem meteen even kopen op dvd bij bol.com
Is alleen 25,99 euro !!!!
Doe ik nog wel een andere keer dan :D

G.T.C. 14-02-2003 22:12

Citaat:

Vleermuisje schreef:
*ja idd vond het wel een leuke film, ik had er wel van gehoord maar dacht dat er nooit wat aan was...
Alleen die Ben Affleck ben ik nòg minder leuk gaan vinden :rolleyes: ... maar goed was wel (y) *

JAh, ik vond hem ook niet zo goed. Ook weer niet zo erg, dat ik me er aan zat te ergeren, maar ik had liever iemand anders voor hem in de plaats gezien.

Deze film heeft me trouwens wel erg benieuwd gemaakt naar 'Two weeks notice'
Ik wilde die film sowieso al gaan kijken, maar vanavond werd ik er weer even aan herinerd hoe grappig die Sandra Bullock is, maar ook heel ROmatisch kan doen (y)
En die Hugh Grant vind ik ook helemaal geweldig in al zijn afgelopen films, dus ik heb wel hoge verwachtingen

Freshh~ 14-02-2003 22:21

Citaat:

Deze film heeft me trouwens wel erg benieuwd gemaakt naar 'Two weeks notice'
.
*Ja! mij ook... vind dat soort films altijd wel lief..*
Citaat:

En die Hugh Grant vind ik ook helemaal geweldig in al zijn afgelopen films, dus ik heb wel hoge verwachtingen
*En hem vind ik HELEMAAL een poepie :rolleyes: *

Aurelia AutumnRain 15-02-2003 12:24

Ik vond het wel een leuke film. Het einde ook.

Iduna 15-02-2003 12:56

Ik had m een hele tijd terug ook gezien, toen vond ik het een leuke film, gewoon een leuke rom. comedie (met een gorgeous Ben ;)).
Gisteren ging ik m maar weer kijken en toen ergerde ik me aan vanalles en nog wat in de film.. :o maar tis toch wel een leuke film hoor. :)

muziekvlinder 15-02-2003 13:00

Citaat:

Aurelia AutumnRain schreef:
Ik vond het wel een leuke film. Het einde ook.

Freyja 15-02-2003 13:17

Ik vond hem ook leuk :) En het einde ook wel.

Mijn moeder en ik hebben ons ziek gelachen om die strip show :D

Sven 15-02-2003 13:46

Citaat:

G.T.C. schreef:
slecht einde bedoel je?? Een beetje snel ofzo....
Ik vond het wel goed eigenlijk. Ik was er al vanaf het begin van de film van uit gegaan dat Ben met Sandra samen zouden gaan. Maar ja....dat was niet zo :(

Nee.. dat Ben en Sandra niet bij elkaar blijven.. en hij ineens weer braaf bij zn verloofde bleef, dat vond ik zonde van de film :)

G.T.C. 15-02-2003 16:06

Citaat:

Sven schreef:
Nee.. dat Ben en Sandra niet bij elkaar blijven.. en hij ineens weer braaf bij zn verloofde bleef, dat vond ik zonde van de film :)
haha, ja precies wat ik inderdaad al zei. Vond ik ook wel jammer. Maar niet op zo'n manier dat ik het jammer van de film vind :)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:11.