![]() |
elfje agtig iets... reactie's welkom
http://pic5.picturetrail.com:80/VOL7...6/20085960.jpg
nou dit is ehm dan.. kvroeg me af wat jullie ervan vinden... Iris** |
Leuk :) vind het wel wat hebben, fris kleurgebruik.. maakt het vrolijk. Lief. (y)
|
'k vind het niet zo, te onduidelijk en vaag en het gras te 'gras' (te statisch oid)...het inkleuren kan misschien ook wat egaler (met name de vleugels), vind ik zelf altijd mooier, maar das ook een kwestie van smaak, denk ik. Rechtervleugel (van het elfje) is aan de onderkant een stuk lichter dan de linkervleugel, als ik me niet vergis. Veel commentaar...sorry.
|
Ik vind hem niet zo heel mooi. De kleuren zijn leuk, maar je hebt hem erg slordig gekleurt, krasserig.
Verder vinds ik het hooft ook niet zo mooi, ze heeft geen gezicht en haar haar zit ook erg vreemt, haar pony haren zitten zo vaag voor haar gezicht en de anderen, langere haren hangen zo vreselijk recht naar beneden. Ik vind het er niet echt mooi uitzien, ik zou alle haren even kang maken en toch een mooi gezichtje tekenen (hoewel dat vreselijk moeilijk is soms.) |
ik ben bij het neer zetten van het bericht vergeten erbij te zetten dat het een schets is... Vandaar dat hij niet egt mooi is...
Ik moest voor school (omdat ze aan het verbouwen zijn) deze tekening op een houten plaat van 2 bij 1.5 m schilderen. Die is wel een stuk mooier geworden.. helaas zijn ze nu al weg gehaald en heb ik er geen foto van kunnen maken. anders had ik hem hier wel bij gezet.. |
ik heb ook een keer wat op een 1,5x3 meter houten plaat voor het lustrum van mijn school gemaakt... ook fantasy...
welke verf ga je gebruiken?? ik had acrylverf genomen, werkt makkelijk... alleen dekt niet altijd even goed... maarja ik vind het elfje wel vet, alleen ik zou (omdat het zo'n groot formaat is) iets meer details aanbrengen in de vleugels en het gras... die jurk vind ik echt heel vet! |
omdat de plaat op een plaats kwam te hangen waar veel leerlingen komen heb ik het met plakaat verf geferfd. Anders zou het helemaal uitlopen als er ook maar een beetje water tegenaan zou komen. In de tekening op de plaat zijn ook meer details hoor, dit is maar een schets!
|
Leuk gedaan :).
Mooie kleuren en aparte stijl.. |
Wel mooi, alleen vaag dat je op sommige plaatsen veel details hebt getekend, op andere plaatsen weer niet. Je kan beter allemaal details doen of geen. Maar verder wel leuk.
|
ik wordt een beetje moe van al die elfjes...
maarja over je tekening.. ik vind hem wel lief allen dr kapsel is een beetje vreemd en het kleurgebruik een beetje flets |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:33. |