![]() |
Verliefd op een jongen en nu ???
Hey, :D :D :D
Ik ben een meisje van 15 jaar :cool: en ben ;) smoor ;) op een jongen van 17 jaar, vroeger heb ik bij hem in de klas gezetten toen was het zeer gezellig maar nu hebben we steeds minder contact. Hoe moet ik laten zien dat ik hem leuk vind ???? :confused: :confused: :confused: :confused: Ik hoop dat je me kunt antwoord geven :( Groetjes een Stiertje. :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: |
Wat dag je van vertellen tegen hem :D
jah, sorry hoor. Ik zie het probleem niet. Of durf je niet zo? Vraag em dan gewoon een keer uit. Lekker met zijn 2tjes naar de bios en dan nog naar een restaurantje. Maak er wat leuks van. Zorg dat het een speciale avond word (y) |
jezus, kom op he, dit soort vragen worden 100x per dag gesteld op dit forum. Niet miepen, gewoon mee uit vragen ofzow, of het recht door zee vertellen.
|
Verliefdheid, heerlijk. Als je er niet zelf middenin zit natuurlijk.
Kom op moppie, gewoon zeggen. Hij zal je heus niet uitlachen ofzo. Doettie dat wel, dan ben je ook meteen van je verliefdheid af. Probleem is :HOE? Wat dacht je van een stralende lieve glimlach zijn kant op? Als zo'n jong daar niet voor smelt.... |
hey is toch leuk dat je verliefd ben!!!
En durf je het niet te zeggen of wel?? Sms hem een keertje ofzo om gewoon wat aftespreken hoeft toch niet gelijk wat met elkaar te hebben..... Anders vraag je zijn msn als die die heeft via msn is het altijd makkelijker!!! Xx Merel |
loop naar hem toe, zeg 'hee, ik vind het jammer dat we zo weinig contact hebben, zullen we volgende week iets leuks gaan doen samen?' of iets dergelijks... dan is de kans dat hij ja zegt ook wat groter, want al weet hij nog niet of hij op je valt, hij zal toch ook wel contact met je willen hebben... en wat dat leuke is, dat laat je hem zelf kiezen, zolang jij het er nog mee eens bent
|
en nu?
ga iets nuttigs doen.. :rolleyes: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:39. |