![]() |
icoontje bureaublad
Kan ik op de een of andere manier het icoontje Netwerkomgeving van mijn bureau halen? Ik gebruik het niet en zal het ook nooit gebruiken.
(ook overigens niet deze computer.. dus als die weg kan... ook graag :)) OS=windows 98 SE |
voo zover ik weet is dat niet mogelijk bij Win98SE, bij XP kan t iig wel, maar ik heb t ook verschillende keren geprobeerd bij 98SE en t is me niet echt gelukt
|
kan toch via rechtermuisknop op je desktop -> eigenschappen -> één van die tabbladen...
of heb ik al weer veels te lang niet achte w98 gezeten? |
Citaat:
|
k ben zoiets tegengekomen, een prog, maar heb geen meer hoe het heet, maar volgens mij als je alle netwerkonderdelen wist gaat netwerkomgeving vanzelf weg tog :confused:
|
Misschien in de windows componenten netwerkdingen wissen...
In win95 heb ik het erop gekregen omdat ik netwerkstuff had geinstalled, vraag me niet wat precies |
Citaat:
|
Netwerkonderdelen heb je nodig misschien?! :rolleyes:
Wat je nodig hebt is een tweak utility om die iconen weg te halen, die bestaan, weet alleen de naam niet. Voor Windows XP gebruik ik TweakXP, waarmee je elk icoon weg kunt krijgen, zodat ik een maagdelijk bureaublad heb. ;) |
Ik wil alleen mijn prullenbak erop hebben :D
Ik zal eens googlen... :) |
Citaat:
Het betreft toch slechts voor computers onderling, niet voor het Internet bv.? Btw,.. dat kun je inderdaad doen via TweakUI ;) behalve dan de mijn computer icoon |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat was ook de bedoeling ;) Ik merk het wel als ik mijn comp opnieuw opstart :P |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:53. |