![]() |
Gele tanden
Weet iemand misschien hoe je hier vanaf komt? Ik heb een paar jaar lang maar 1 keer per dag gepoetst en daardoor zijn me tanden erg geel uitgeslagen...(behalve me voorste tanden) Weet iemand hoe ik hier vanaf kom? Ik poets nu 2 keer op een dag om het lichter te maken, heeft iemand wat tips (speciale kauwgom) ? (p.s. ik ga geen hele behandeling laten doen bij de tandarts, is te duur namelijk)
|
Oh, dit gaat misschien een beetje raar klinken maar het is een middeltje van mijn oma... Iedere avond spoelen met een beetje water waarin je wat zout oplost... Ik weet niet of het niet gewoon een fabeltje is maar goed ik doe het zelf al heel lang en mijn tanden zijn behoorlijk wit... En je kan ze laten polijsten bij de tandarts (weet niet zeker of dat de goede naam is sorry!)!
|
Citaat:
Citaat:
:) |
Citaat:
|
Ik heb het niet nodig, hoor. :) Je snapt 'm niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
volgens mij snappen jullie elkaar niet, maar ik snap wel wat jullie niet snappen van elkaar en datgene snap ik van beiden.
|
Het wordt nu een beetje té vaag, ik hoop in ieder geval dat mrfubu iets aan mijn berichtje gehad heeft... Laten ff weten of het helpt!
|
vaag?
Voor jou misschien, voor mij is het allemaal nog heel duidelijk :D:P |
polijsten bij de tandarts is geen hele behandeling die geld kost ofzo. Hij gaat er gewoon met een soort elektrische tandenborstel overheen, binnen 5 minuten gebeurd, gewoon na de standaard-controle. En ze zijn dan echt een stuk witter.. :)
En anders: elektrische tandenborsten kopen en dat in combinatie met Pearl Drops (= whitening tandpasta) gebruiken. Werkt ook heel goed. |
dat komt niet van 1x per dag poetsen hoor..
er zijn gewoon mensen die wat gelere tanden hebben.. spietwitte tanden zijn geloof ik ook niet helemaal goed (als het van nature is) zoiets las ik ooit eens.. |
Die behandeling bij de tandarts die MrfUbU niet wilde is het laten bleken...
Maar polijsten is weer heel wat anders, dat gebeurt ook als je bijvoorbeeld een kies hebt laten vullen, dan polijsten ze na afloop de bovenkant om het glad te maken enzo. |
Citaat:
|
Ik heb ook vrij gele tanden ; niet extreem, ik zie het meestal beter dan anderen.. maar toch :p
Maar mijn tandarts zegt ; gele tanden zijn het sterkst, dus tja.. onthoud dat maar ;) En wat je eraan kan doen? Inderdaad zo'n 'behandeling' bij de tandarts, vraag het gewoon aan hem/haar, misschien zijn er meer opties voor weinig geld. |
Citaat:
|
Sommige mensen hebben gewoon een andere tint geel/wit op hun tanden dan anderen.. Krijg je lang niet altijd weer mooi wit, maar van 1 keer per dag poetsen zou je echt niet ineens heel gele tanden moeten krijgen hoor...
Maar ok, als ik jou was zou ik elke dag 2 keer poetsen met Pearl Drops (werkt echt goed tegen aanslag!!) en daarnaast een keer per half jaar ofzo met een soort poeder van 'Smile', dat schuurt echt, daarom niet al te vaak gebruiken.. Je kan je tanden bij de tandarts schoonlaten maken - dus niet bleken - zodat de aanslag (van koffie, thee, wijn, roken etc) verdwijnt.. Dat kost niets, volgens mij... Maar goed, iig succes :) |
iid gele tanden zijn ut sterkst! kheb me papa zelfs wondjuh is zijn vinger gebeten :D
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:58. |