![]() |
Hoe veel bijbaantjes gehad?
Hoi,
Hoeveel bijbaantjes hebben jullie gehad en hoe lang hield je ze vol? Mijn bijbanen-cv ziet er zo uit: -folders bezorgen (5 mnd) -krantenwijk avondkrant (1 jr, 8 mnd) -krantenwijk Telegraaf en depot (2 mnd met onderbreking) -vakken vullen in een supermarkt (2 mnd) -afwassen in een pannenkoekentent (2 mnd) -McDonald's (1 jr 6 mnd) -manus-van-alles op een Luxemburgse camping (1 wk) -op de markt, groente- en fruitkraam (1,5 mnd) -kassawerk in supermarkt (1 jr 3 mnd) -bellen en telsellen voor de KPN (sinds 2 mnd) |
hele korte heb ik :)
Werken in een supermarkt (vanalles van vakkenvullen(waar ik voor ben aangenomen) tot kassa draaien) inmiddels in juni 2003 3 jaar |
zomer aantal jaar terug...bollenpellen. :o
3 jaar terug 3 maanden bij V&D...achter kassa. 2 en een 1/2 jaar terug tot nu bij de bios...alles wat je er kan doen van films draaien tot kassa etc. behalve administratie. |
Ik werk nu in een supermarkt (2 jaar en 12 dagen) :) :) en ik was niet van plan om binnenkort op te stappen.
Ik ben dus redelijk standvastig (y) |
- folders (1,5 jaar)
- dierenwinkel (stage, 1 week) - natuurvoedingswinkel (vakantiebaan, 1 maand) - ontspanningspark oud valkeveen, grote speeltuin voor kinderen (vakantiebaan, 2 weken ofzo) - kassadoos in een supermarkt (10 maanden) - Sociaal-therapeutische woon- en werkgemeenschap Breidablick (stage, 2 weken) - fotowinkel (bijna 3 jaar) - canal+ financiële (administratieve) werkzaamheden (vakantiebaan, 1 maand) - humanitas thuiszorg (tot nog toe 4 maanden) - interviewen vanuit huis (tot nog toe 0 maanden). humanitas werk ik nog, interviewen ga ik werken vanaf 10 maart en dan hou ik ook het thuiszorgbaantje nog even denk ik. |
Tijdschriftenbezorgster..3 weken
Kamermeisje...4 weken Hulpkracht Bijenkorf..4 weken Medewerker keuken bejaardenhuis..5 dagen... Hulpkracht V&D..4,5 maand nu...Heb ontslag genomen en morgen is mijn laatste werkdag.. (y) |
edah (bijna 1 jaar)
apotheek (4 weken vakantie) Konmar (nu ongeveer een half jaar) |
1:) En nu nog steeds dezelfde:
Mac Donalds: bijna 3 jaar! |
Bakker - 2,5 jaar
Ven (kantine) - 2 weken Fund Raising Company (telemarketing) - 1 maand MediaTest - 2 maanden |
Bollen pellen: 2 weeken
Folderwijk: bijna 2 jaar Supermarkt: 7 maanden en ik werk er nog steeds. |
nope :)
|
kranten en folders (twee zomervakanies)
klimplantenkwekerij (anderhalf jaar, op zaterdag en vakanties) op dit moment afdeling verzending van een typcursus fabrikant (sinds begin december) |
-folders (13 maanden)
-eten&drinken verkopen bij voetbalwedstrijden (november-nu) -Blokker (al 2 weken) |
Kaas/vlees winkel - 6 maanden.
C1000 Vleeswaren - 10 maanden. Kledingwinkel - 3 jaar en een paar maanden. |
- oppassen [doe ik nu nog steeds, vanaf m'n 12 al denk ik]
- winkelmedewerkster met allerlei klusjes in fotozaak [1, 2 maanden] |
- precies een jaar hotelkamers schoongemaakt
- Golden Tulip: 3 jaar gewerkt, tot afgelopen zomer. 1,5 jaar afgewassen, eventjes technische dienst, rest Banqueting (conferentiezalen) af en toe oppassen |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:14. |