![]() |
Beetje knuffelen of..
Als je bij je vriend/in gaat slapen. Heb je dan liever lekkere sex en gewoon geil doen die nacht. Of gewoon lief knuffelen en elkaar vast houden?
Ikke dat laatste, Ik wil jullie mening wel eens weten! |
Eerst lekkere seks, en daarna knuffelend, in elkaars armen in slaap vallen. Ja dat is de perfecte nacht :)
|
Als we naar bed gaan, begint het met wat knuffelen, dan seks en daarna weer knuffelen...
"Simpel A-B-C'tje. Zo gaat dat.", volgens Johan Cruijf. |
Citaat:
Inderdaad |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wijs man toch, ouwe Johan.
|
hmm ligt helemaal aan mijn stemming!
soms wil ik niks anders als sex en soms moet ik niet aan sex denken,maar knuffelen mag altijd daar ben ik verslaafd aan!!! haha x |
Citaat:
Sex interesseert mij niet zo. |
beide
|
Citaat:
Dam klaarkomen wat een gevoel dat wil je toch altijd :D |
dat ligt eraan. ik ben niet zo'n iemand die iedere avond zin heeft. maar aangezien ik niet iedere avond bij hem blijf slapen, dan toch allebei :) eerst t 1 dan t ander.
trouwens, zijn er dan mensen die na sex elkaar niet meer aanraken (oftewel knuffelen) dan? :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
(ik geef toe: loze post :o ) [edit] Toch nog even ontopic dan: ik ga ook voor allebei. Er is niets lekkerder dan in iemands armen in slaap vallen.. maar het is nóg lekkerder als dat na de sex gebeurt :) [/edit] |
allebei :)
maar als ik écht zou moeten kiezen, dan heb ik liever een nacht waarin we wel knuffelen en praten maar geen sex hebben, dan een nacht waarin we wel sex hebben maar niet knuffelen en praten. Liefde en vriendschappelijkheid is nu eenmaal nét ietsje belangrijker in een relatie dan sex. |
dat laatste
|
Eerst sex, dan knuffelen :)
|
knuffelen,seks,knuffelen :)
|
Knuffelen is echt het meest heerlijke in een relatie..dan komen de kriebels pas echt..Dat is mijn mening natuurlijk!
|
KNuffelen
|
Citaat:
|
Citaat:
;) :D |
Citaat:
|
Ligt aan hoe ik me voel, soms heb ik zin om lekker lui te hangen, dan is een beetje knuffelen en tegen elkaar liggen erg fijn... Soms wíl ik lekker lui hangen, maar ben ik te fit en heb ik zin in seks -> dan eerst seks (heeft mijn vriend toch altijd wel zin in) en dan lekker lui tegen elkaar hangen :)
|
Citaat:
Yeah! Misschien kan ik a.s. vrijdag eens eindelijk voor het eerst (we hebben al bijna half jaar zelfs maar ja) bij hem slapen. We hebben dan het hele huis voor ons alleen. Omdat het dus zelden gebeurt dat we bij elkaar slapen ja wil ik er écht een perfecte nacht van maken. Jaja dus ckerzzz met sex. Als we bv. vaker bij elkaar slapen dan zou ik het ook top vinden als we alleen maar liggen te knuffelen. Vind ik ook heerlijk. |
Citaat:
|
Dat knuffelen is ook fijn. Maar als ik bij Iemand ga slapen, is dat voor de sex. Meestal dan.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:40. |