![]() |
Het beste GBA spel is...
... voor mij absoluut Golden Sun. Echt super RPG, zo leuk heb ik ze op de grotere consoles nog niet gezien :)
Had af en toe wel een walkthrough nodig, lastige puzzeltjes af en toe, maar het zit echt geweldig in elkaar. Wat vinden jullie het leukste gameboy advance spel? |
Golden Sun. (y)
Ook ik had soms een walkthrough nodig, jee, wat heb ik er vreselijk in vastgezeten. Maar toch is het een geweldig spel. *kijkt uit naar The lost age* |
golden sun moest ik nog maar is halen
|
Citaat:
Ook Golden Sun zeker vet spel alleen af en toe beetje te makkelijk :) |
K vond golden sun niet eens zooo goed..
beetje simpel en weinig replay beste pour moi: Tactics Ogre TKoL Final Fantasy tactics, maar dan op je gameboy of Adavnced Wars |
Citaat:
Makkelijk? Op sommige punten wel ja, maar bij een aantal puzzels is er echt niet uit te komen. (met die gekleurde stenen in een grot die je op een bep manier moest draaien, ik snapte er niets van :o ) |
Golden sun
Metroid Fusion (heeeel erg kewl, maar tè kort :( ) Super Mario land: Yoshi's Island Megaman Battle Network (ook kewl, maar ook te kort :( ) Dit zijn wel mn 4 besten |
Citaat:
|
GS is veels te makkelijk . In 2 dagen kan je zonder walktrought bij de eindbaas komen . Maar ik ga voor Tactics Ogre : The knight of Lodis en Castlevania : Circle of the Moon .
|
Lunar Legend!!!!
|
ssx tricky (y)
|
(1. Golden Sun: The Lost Age)
1(2.). Golden Sun 2.(3.) Advance Wars |
Metroid Fusion
|
keb voor dat ding gewerkt in die zomervakantie, keb tony hawk pro skateboarding gekocht, hele vakantie dat spel gespeeld en erna dat ding geruild voor n nintendo 64 :p :p nu ps2tje, hoef ik me toch iets minder te schamen. :)
ook PCtje van (maar) 956 mhz ensow, daar schiet je steeds minder mee op met de nieuwe spellen :( |
Zelda:aLttP is er nou bij , bij mijn beste spellen :)
|
Klonoa: Empire of Dreams
echt een geweldige platformer |
Klonoa is wel leuk , maar wel een beetje makkelijk . Alleen de laatste wereld is echt moeilijk :)
|
Golden sun doh
k kan niet w88 op de rom van deeltje twee!!! *heeft wel een leuk filmpje als spoiler* |
Golden Sun, Metroid Fusion, Ecks vs. Sever, en natuurlijk Lord of the Rings: The Two Towers!
|
C&C generals!!
|
Citaat:
:eek: :confused: :rolleyes: |
Castlevania : Circle of the Moon idd erg leuk.. moet nu nog dracula verslaan
|
Dracula is moeilijk idd. Castlevania : Harmony of dissonance is iig een stuk minder goed .
|
ik denk dat ik kies voor Mario Kart :D kan ik me uren me vermaken!
|
Ik kies voor Megaman Battle Network 2! Check mijn naam alleen maar, dan weet je dat ik een megaman fan ben...
:D :D |
Ik vind de battle network serie eigenlijk megaman onwaardig. Megaman zero gaat wel, alleen waarom moet je zovaak je zwaard gebruiken :S , bij andere Megamans is het pistol all the way . Rockman en Forte word iig super ( komt in maart, poort van snes spel dat hier niet uitkwam :) )
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Voor Golden Sun walkthrough??? Heb hem zonder walkthrough uitgespeeld en had geen problemen.
In The Lost Age, kan je je oude characters uploaden ofzoiets :confused: |
De coolste GBA games zijn Shining Soul en Tactics Ogre (y)
|
Yu-ki-oh 1 t/m 100
Ik heb allemaal Japanse roms en begrijp er geen ruk van, maar goed Advance Wars vond ik wel fijn |
Citaat:
mijn favo: alle megaman spellen op de gba :o :cool: |
Citaat:
Citaat:
|
golden sun is wel kewl, alleen met gameshark erg makkelijk uit te spelen, maar sinds vandaag is er in de vs pokemon sapphire en ruby uitgekomen dus die zijn ook wel kewl (hep ze al in het japans gespeeld met duitse patch)
|
natuurlijk, Zelda Link to the past
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:52. |